HerrieM Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Marcelo Salas en Iván Zamorano. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Marcelo Salas en Iván Zamorano.Helemaal correct...your turn Reageren
RSCA-MAO3 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Vermits het spel stil ligt... Geef de naam van een jonge aanvaller die in de Nederlandse Eredivisie speelt, tevens international is en die al door meerdere topclubs gescout is? Reageren
Baffie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Er is maar één aanvaller in het nederlands elftal die in de eredivisie speelt, Klaas-Jan Huntelaar? Reageren
RSCA-MAO3 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 nééh fout Geef de naam van een jonge aanvaller die in de Nederlandse Eredivisie speelt, tevens international is en die al door meerdere topclubs gescout is? Hint: Hij speelt bij AZ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Aangezien je uit België komt zal 't dan wel om Moussa Dembele gaan... Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Aangezien je uit België komt zal 't dan wel om Moussa Dembele gaan... ik zal het voor hem zeggen moussa dembele is helemaal goed Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik heb even zin om alle leuke topics weer een beetje actief te maken, en aangezien de laatste post hier van 25 juli komt.. Zal ik de volgende vraag stellen. Welke Nederlandse speler heeft een aantal weken met een gebroken voet gevoetbald? Die moeten jullie kunnen weten. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Roy Makaay? Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Roy Makaay? Nee, voor die tijd. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Waarschijnlijk heb je het dan over Karim El Ahmadi, maar dat is geen Nederlander, maar een Marrokaan. Reageren
AXIO Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 Er word geen antwoord gegeven op de vraag En ik zal wel proberen deze quiz actief te maken Welke voetbalclub was de eerste kampioen van Nederland? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Er word geen antwoord gegeven op de vraagEn ik zal wel proberen deze quiz actief te maken Welke voetbalclub was de eerste kampioen van Nederland? VV Concordia is het antwoord. En als je het actiever wilt maken, stuur dan een pb naar hij/zij die de vraag heeft gepost. Reageren
AXIO Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Er word geen antwoord gegeven op de vraagEn ik zal wel proberen deze quiz actief te maken Welke voetbalclub was de eerste kampioen van Nederland? VV Concordia is het antwoord. En als je het actiever wilt maken, stuur dan een pb naar hij/zij die de vraag heeft gepost. Proffesioneel nivaue he, maar je antwoord is fout Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Tja, het kan ook de Eredivisie enzo zijn.. RAP misschien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.