Jump to content

Lege Achtergrond

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb eindelijk een nieuwe pc, met internet, en deze keer hebben ze er ook een videokaart ingebouwd. Tijd dus voor SA-MP dacht ik zo, maar helaas is er een probleempje. Als dit de bedoeling is van het spel, denk ik dat ik het bij de storyline houd. Alle meubels, gebouwen, en players om me heen knipperen, en als ik op een speciale plek blijf staan, duurt het een aantal seconden voordat alles is geladen.verder hapert hij niet, alleen de textures enzo komen niet tevoorschijn. Ik heb een gloed nieuwe pc, met een 8600Gt grafische kaart en Windows XP. Daar zal het dus niet aan liggen...

Heeft iemand de oplossing?

Edit: Ik heb carmods in mijn spel geïnstalleerd, misschien dat het daaraan kan liggen..

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Geplaatst:

Je kan eens proberen je textures op het laagste niveau te zetten al betwijfel ik dat met zo'n kaart...

Het kan ook zijn dat je op de foute plek bent begonnen en je in de "blue-hell" zit. Dan ligt dat niet aan jouw maar aan de server je kan dus best eens een andere server proberen en zien of je het daar ook voorhebt.

En heb je dit probleem ook in single player of niet? Ik denk dus dat je daar het probleem niet hebt aangezien je je topic hier maakt dus dan ligt het probleem volgens mij echt wel bij de server waar je op speelde dus ik zou zegge probeer eens een andere server.

Geplaatst:
Je kan eens proberen je textures op het laagste niveau te zetten al betwijfel ik dat met zo'n kaart...

Het kan ook zijn dat je op de foute plek bent begonnen en je in de "blue-hell" zit. Dan ligt dat niet aan jouw maar aan de server je kan dus best eens een andere server proberen en zien of je het daar ook voorhebt.

En heb je dit probleem ook in single player of niet? Ik denk dus dat je daar het probleem niet hebt aangezien je je topic hier maakt dus dan ligt het probleem volgens mij echt wel bij de server waar je op speelde dus ik zou zegge probeer eens een andere server.

Bedankt voor je reactie Argon. Offline, in de single player mode werkt hij optimaal. Ik ben hem aant herinstalleren, dus misschien zou hij het zonder al die mods wel doen. Ik heb inmiddels 4 servers geprobeert, en bij alle 4 krijg ik hetzelfde soort effect.

Geplaatst:
Bedankt voor je reactie Argon. Offline, in de single player mode werkt hij optimaal. Ik ben hem aant herinstalleren, dus misschien zou hij het zonder al die mods wel doen. Ik heb inmiddels 4 servers geprobeert, en bij alle 4 krijg ik hetzelfde soort effect.

Dat is dus het probleem, je mag geen mods hebben in je SA installatie daar kunnen SA-MP en MTA:SA niet mee overweg. Je kan eventueel wel twee installaties maken van SA dus 2X de setup runnen en dan kan je 1 van beide modden en de andere gewoon voor single player gebruiken en voor de multiplayers. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Er staat daar zo in het geel "Type /regnick to register" voor die server moet je eerst je nickname registeren en een password hebben ( waarschijnlijk is die server een RP server ^_^ ) en ja car mods zorgen dat de textures minder snel uploaden, het beste is om geen mods te hebben als je online wilt spelen

Bewerkt: door Copsownage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...