zupadomien Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 yuwwwww ik weet dat het hier niet hoort maar heb geen gedacht waar wel de psp wat kan je er allemaal mee en zou je er gta san andreas op kunnen spelen enzo????? :ph34r: :lol: Reageren
Trax Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Ik kan wel zien dat je niet weet waar dit hoort Even verplaatsen dan maar Reageren
.-*Gtagamer*-. Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 (bewerkt) Sorry, ik heb hierbij m'n bericht gewijzigd. Se7en had gelijk. Ik was een beetje stom bezig op het forum. Ik heb berichten even gewijzigd. Se7en vind ik eigenlijk ook wel goeie gast, als je zie hoeveel personen hij wel niet heeft geholpen en hoeveel info die gegeven heeft (heb ik zo net even naar gekeken) was mijn bericht inderdaad volkomen zinloos. Ik geef jullie trouwens groot gelijk dat je meteen zo tegen mij gedaan hebt. Ik zal in het vervolg dit niet meer doen. Sorry Bewerkt: 16 december 2004 door .-*Gtagamer*-. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 een nieuweling zo te zien se7en doet niks verkeerd Reageren
zupadomien Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 jaja die deed niks verkeerd :lol: maar wat kan je nu op de psp en zou je er gta san andreas op kunnen spelen? Reageren
Sasuke Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 Jemig.. Jij snapt ook niks van wat mods wel en niet mogen doen hè... Probeert gewoon over te komen als een forum-kenner voor andere mensen... KANSLOOS :blink: En ikzelf denk totaal niet dat er ooit een GTA game op de PSP komt, maar als dat zo is.. zal t leuk zijn ja ! :rolleyes: Reageren
zupadomien Geplaatst: 16 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2004 ook geen iede wat je er mee(psp)zou kunnen doen??? Reageren
killerbee Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Geplaatst: 16 december 2004 games spelen films kijken (al weet ik nie hoe want ik heb nog nooit dvds gezien van dat formaat) mp3 speler zat er geloof ik ook in weet ik nie zeker Reageren
zupadomien Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 kga die toch kopen:):) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.