Jump to content

probleem met auto mods

Recommended Posts

Geplaatst:

heej ik heb veel gedaan via andere sites en ook deze site maar als ik de manier doe van de site dan doet GTA SA het gewoon niet wan als ik GTA SA opstard dan klik op new game en dan komt het laad balkje tot de helft en dan stopt het met laden en loopt het spel vast....

kan iemand me helpen?

alvast bedankt Cyrillos

Geplaatst:
heej ik heb veel gedaan via andere sites en ook deze site maar als ik de manier doe van de site dan doet GTA SA het gewoon niet wan als ik GTA SA opstard dan klik op new game en dan komt het laad balkje tot de helft en dan stopt het met laden en loopt het spel vast....

kan iemand me helpen?

alvast bedankt Cyrillos

verkeerde sectie... dit is voor gta 4

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand me helpen?

alvast bedankt Cyrillos

Kijk eens even of er geen krasjes op de disk zitten, want dit is meestal het geval hiervan.

Hierboven: Jazeker :puh:

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Ten eerste: Dit is geen GTA: SA sectie, maar die van GTA: IV. ;)

Ten tweede: Heb je misschien mods geïnstalleerd op je game? Misschien dat het hier aan kan liggen. Ik snap overigens niet helemaal wat je bedoeld met wat je hebt gedaan op deze en andere site's... :N

Geplaatst:

Ik heb dat ook heb je nog een back up?

Moet je even models verwijderen en dan back up erin slepen.

Dan doet hij het weer, ik had dat ook na een paar mods.

Wel een back up blijven maken anders moet je weer SA opnieuw instaleren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...