gtrNL Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hallo mensen ben een poosje weggeweesd maar ik ben weer SA aan het spelen (en daar zijn we blij mee). Ik heb alleen een vraagje ik heb in mijn versie van SA erg veel mods zitten en veel nieuwe auto's enzo. Ik wil nu ook SA:MP gaan spelen maar ze zeggen daar dat het handig is om een ''schone'' SA te hebben. Dus nu wil ik een tweede installatie maken van SA op mijn PC, maar dat lukt me niet... Als ik de DVD verken, kan ik op setup klikken waarna mij word gevraagd of ik SA wil oninstalleren, nee dat wil ik niet... Weet iemand een manier om een tweede versie van SA op de pc te krijgen... Alvast bedankt gtrNL... Reageren
Johannes B.V. Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Als je 2 partities hebt, mogelijkheid om op 2 te installeren, of 2 besturingsystemen... Reageren
gtrNL Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Als je 2 partities hebt, mogelijkheid om op 2 te installeren, of 2 besturingsystemen... Helaas heb ik dat niet... Maar ik heb ook 2 versies van GTR2 (is een heel goed race-spel) 1 met mod's en 1 die ''clean'' is... Daar kon ik gewoon op setup klikken en opnieuw installeren, simpel... Vind het een beetje raar dat dit niet werkt met de setup van SA... iemand anders met ideen. gtrNL Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Om een schone SA te krijgen moet je de game eventjes deïnstalleren, zodat hij verwijderd wordt. Nu installeer je hem weer, nu komen alle originele bestandjes terug. Je savegame behoudt je wel gewoon. Om een tweede versie van San Andreas te krijgen moet je gewoon het mapje kopiëren, maar dan moet je alsnog de stop hierboven uitvoeren, anders krijg je hem nog niet schoon... Reageren
gtrNL Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Om een schone SA te krijgen moet je de game eventjes deïnstalleren, zodat hij verwijderd wordt. Nu installeer je hem weer, nu komen alle originele bestandjes terug. Je savegame behoudt je wel gewoon. Om een tweede versie van San Andreas te krijgen moet je gewoon het mapje kopiëren, maar dan moet je alsnog de stop hierboven uitvoeren, anders krijg je hem nog niet schoon... Dat moet dan maar, maar zo verlies ik wel al m'n mods das dan weer jammer... Toch bedankt... gtrNL Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Om een schone SA te krijgen moet je de game eventjes deïnstalleren, zodat hij verwijderd wordt. Nu installeer je hem weer, nu komen alle originele bestandjes terug. Je savegame behoudt je wel gewoon. Om een tweede versie van San Andreas te krijgen moet je gewoon het mapje kopiëren, maar dan moet je alsnog de stop hierboven uitvoeren, anders krijg je hem nog niet schoon... Dat moet dan maar, maar zo verlies ik wel al m'n mods das dan weer jammer... Toch bedankt... gtrNL Recept om je bestaande gemodde versie te behouden naast de nieuwe schone.. Maak een kopie van de hele map waarin SA is geinstalleerd Stop je SA cd erin selecteer deïnstalleren Stop je SA cd erin Kies installeren De normale SA map bevat nu een nieuwe schone versie. De kopie die je bij de eerste stap maakte, bevat je originele versie met alle mods. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.