JJ93 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hey allemaal ik heb gta sa op de ps2 maar k zit nu met een probleem telkens als ik naar het tweede eiland ga dan wordt mn scherm zwart en dan komt er te staan: error reading on the gta sa disc Weet iemand wat dit is,hoe da komt en hoe ik het kan oplossen?????? Greetz JJ93 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Dan is er iets met je disk aan de hand. Heb je hem pas, dan kun je hem terug naar de winkel brengen en gewoon met een ander omruilen PS: Hoort dit niet bij Hardware Problemen? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hey allemaalik heb gta sa op de ps2 maar k zit nu met een probleem telkens als ik naar het tweede eiland ga dan wordt mn scherm zwart en dan komt er te staan: error reading on the gta sa disc Weet iemand wat dit is,hoe da komt en hoe ik het kan oplossen?????? Greetz JJ93 Ben je bij het 2de eiland? Heb je die missies al voltooid of niet? Of mag je er mischien nog niet komen? Volgens mij is dat zo. Maar ik snap niet dat die dan een error geeft :S Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Bigstijn: Dit heeft helemaal niks met de missies te maken. Als je naar de overkant naar het andere eiland zwemt, dan krijg je toch ook zeker geen error. Reageren
JJ93 Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ik heb de missies van het 1ste eiland voltooid als ik met de 1ste missie van de badlands bezig ben krijg k meestal die error Ook als is in los santos,in santa maria beach bepaald,kom krijg ik een error. Reageren
Rensch Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hmm, ik heb 'm zelf niet op de PS2 maar ik ga wel eens bij een maat 2 player doen op de PS2. Echter, na een aantal keer deed zijn spel precies hetzelfde. We hebben de disc toen us grondig schoongemaakt (met CD-cleaner etc.) en nou doet hij het weer perfect. Moet je maar eens proberen! Als hij het dan nog steeds doet zou ik terug naar de winkel gaan (als je 'm iig pas net hebt) Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Wellicht heb je codes gebruikt ? Of is je cd ernstig beschadigt ? Reageren
Rensch Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Wellicht heb je codes gebruikt ?Of is je cd ernstig beschadigt ? Cheats brengen het niet zo ver dat je een CD-error krijgt. Ernstig beschadigde CD kan dus wel zoals ik eerder zei ^^ Maar Cheats kan nogmaals echt niet Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Wellicht heb je codes gebruikt ?Of is je cd ernstig beschadigt ? Cheats brengen het niet zo ver dat je een CD-error krijgt. Ernstig beschadigde CD kan dus wel zoals ik eerder zei ^^ Maar Cheats kan nogmaals echt niet Er zijn bepaalde cheats waar je savegame kapot aan gaat. En dus ook je cd. Reageren
Rensch Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Wellicht heb je codes gebruikt ?Of is je cd ernstig beschadigt ? Cheats brengen het niet zo ver dat je een CD-error krijgt. Ernstig beschadigde CD kan dus wel zoals ik eerder zei ^^ Maar Cheats kan nogmaals echt niet Er zijn bepaalde cheats waar je savegame kapot aan gaat. En dus ook je cd. Das nie ethisch verantwoord! ... isda op de PC ook? Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Cheats beschadigen nooit CD's never, compleet onzin. Cheats kunnen alleen savegames verpesten, als je een savegame opslaat, nadat je een cheat hebt gebruikt. Zolang je niet opslaat, kan een cheat ook nooit een bestaande savegame verpesten. Maar het probleem in dit topic is een HW probleem, dus verplaatst.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.