gta-pilot Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 hallo als ik deamon tools opstart dan krijg ik een error dat hij de vurtual SCSI niet kan vindeen ik heb het al 3 keer ge u installe en ik heb ook al op google geken weet iemand het probleem?
Grove St. Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Daemon tools is voor het in de maling nemen van de schijven, om de computer te laten denken dat jij de CD hebt van een programma, die je dus niet hebt. Je kan het voor illegale zaken gebruiken, dus ik denk niet dat ze dit topic goedkeuren.
ifc3 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) halloals ik deamon tools opstart dan krijg ik een error dat hij de vurtual SCSI niet kan vindeen ik heb het al 3 keer ge u installe en ik heb ook al op google geken weet iemand het probleem? Installeer je OS opnieuw. EDIT: Was dit al vanaf het begin zo? En volgens mij gaat er zo weer een moderator zeuren dat je illegale dingen doet met D-tools enzo en dan komt er een slotje op..... Bewerkt: 4 juli 2007 door ifc3
Schno009 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Heb je toevallig een recente Ubisoft game op je computer staan? Die gebruiken 'Starforce' bescherming. Die installeert drivers die SCSI 'Drives' blokkeert. Deamon-tools's virtuele schijf is zoeen. Je moet dit spel er dan afgooien, en bij het deinstalleeren op 'Ja' klikken als hij vraagt of de Starforce drivers verwijderd moeten worden. DEAMON-TOOLS IS NIET ILLEGAAL Bewerkt: 4 juli 2007 door Schno009
ifc3 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Heb je toevallig een recente Ubisoft game op je computer staan? Die gebruiken 'Starforce' bescherming. Die installeert drivers die SCSI 'Drives' blokkeert. Deamon-tools's virtuele schijf is zoeen. Je moet dit spel er dan afgooien, en bij het deinstalleeren op 'Ja' klikken als hij vraagt of de Starforce drivers verwijderd moeten worden. DEAMON-TOOLS IS NIET ILLEGAAL Starforce is toch allang gekraakt (Starforce Rest in Peace Hamedi/Ultima), dus waarom gebruiken ze het dan nog in recente ubisoft games? EDIT: en ze zaten hier toch ook te zeuren dat limewire illegaal was, terwijl dat niet zo is? Bewerkt: 4 juli 2007 door ifc3
Preddy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Software zelf is niet illegaal, echter de doeleinden zijn dat vaak genoeg wel. Dat is wat mij betreft genoeg reden om het topic op slot te gooien Vraag me trouwens af waarom men reageert als men toch weet dat er een slotje op komt? Aspiraties?
Recommended Posts