Jump to content

Sport wagens

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,,

ik heb op YouTube een filmpje gezien over GTA Vice city dat er alleen maar sportauto's waren(Nissan Skyline, Dodge Viper etc.)

Mijn vraag is, hoe kan ik aan die auto's komen, dat er alleen maar sportwagesn zijn? Is daar een bepaalde cheat code of zo voor? Als die er is wil ik hem graag voor de playstation 2. Ik heb al gezocht op google, maar kan niet veel nuttigs vinden ;)

Als hier een makkelijke oplossing voor is, mijn excuses dan voor mijn domheid ^_^

Geplaatst:

Mods voor de Playstation 2? Dat gaat niet lukken, je kunt geen mods installeren op de Playstation. Dit gaat enkel op de PC, dus je zult het zonder die sportwagens moeten doen...

Geplaatst:
Mods voor de Playstation 2? Dat gaat niet lukken, je kunt geen mods installeren op de Playstation. Dit gaat enkel op de PC, dus je zult het zonder die sportwagens moeten doen...

Daar was ik al bang voor, dat dat niet kon, misschien is er een cheat of zo voor.

Geplaatst:

Daar staat hij helaas niet bij, dan ben ik bang dat ik het er zonder moet doen. Ook zie ik wel eens een filmpje dat je je auto kan tunen. Weet iemand hoe dat moet?

Geplaatst:
Daar staat hij helaas niet bij, dan ben ik bang dat ik het er zonder moet doen. Ook zie ik wel eens een filmpje dat je je auto kan tunen. Weet iemand hoe dat moet?

Nee, dat kan niet, maar je kan ze wel sprayen in de Pay n' Spray.

Sportwagens:

Banshee

Cheetah

Comet

Deluxo

Infernus

Phoenix

Sabre Turbo

Stinger

Geplaatst:

Een cheat heeft al helemáál geen nut, aangezien er geen Nissans, Dodge's en dat soort wagens in het spel zitten, en dus niet kunnen worden gespawnd d.m.v. cheats.

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn wel sportwagens die je kunt spawnen met een cheat, zoals deze:

Hotring Racer A: R2 L1 O > L1 R1 > /\ O R2

Hotring Racer B: \/ R2 \/ < < R1 L1 O >

Dan is DIT totaal onnodig :puh:

Bewerkt: door Blizzard
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Op San Andreas is er geloof ik wel een cheatcode voor alleen-sportwagens

maar cheaten is valsspelen en valsspelen is laf en makkelijk :tu::schater::puh:

Geplaatst:

Dat klopt, voor San Andreas is die er wel MAAR dan rijden er alleen zeldzame sportwagens rond in het spel die je normaal ook kunt tegenkomen.

En als je dat wilt kun je altijd nog een aparte savegame aanmaken voor het cheatgebruik??

Geplaatst:

Dat kan, maar deze spawnt dan nog niet de Nissan, per voorbeeld. Het spawnt gewoon de normale SA wagens, zoals de Comet, Infernus, Cheetah, en zo zijn er nog meer.

Geplaatst:

Geef ik toe, maar toch een aandrader voor wie een Nissan wilt.

Hotknife, super gt enz. zijn vele exclusiever

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...