unedian Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 nou wat er al in de titel staat hoe moet dat en dan nog een klijn dingetje hoe speel ik gta multiplayer????? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 nou wat er al in de titel staat hoe moet dat en dan nog een klijn dingetje hoe speel ik gta multiplayer????? Misschien handig om eerst even te vermelden om welke meter het gaat, er zijn namelijk meerdere meters in omloopt, die vast en zeker elk een andere installatie kennen. Geef ons een linkje naar de mod bijvoorbeeld. Savegames installeer je door de bestanden met de '.b' extensie naar je GTA San Andreas Usser Files te kopiëren. Deze map vind je in de map 'Mijn Documenten'. Je hebt tot slot keuze uit twee soorten progamma's om GTA online te kunnen spelen. Dit zijn MTA en SA-MP. MTA staat voor 'Multi Theft Auto', en hier draait het vooral om het racen, tegen elkaar dus. Hier kan je bijvoorbeeld niet uitstappen of iedereen neerschieten. Bij 'San Andreas Multiplayer', zoals SA-MP in zijn geheel heet, kan je dit daarintegen wel. Daar wordt de nadruk juist gelegd op het vrij rondlopen. Hier kun je dus niet weer racen, zoals dat wel kan in MTA. Je moet dus voor jezelf beslissen wat je het leukste vindt. Overigens zijn beide Engels, een Nederlandse versie is er op dit moment nog niet. Houd de website van MTa in de gaten, binnenkort komt er een deathmatch versie uit! Voor beide geldt eigenlijk hetzelfde, via een automatische installeer kun je de progamma's installeren. Mocht je er toch niet uitkomen, meld het dan weer even. Hier kan je SA-MP downloaden. Hier kan je MTA downloaden. Reageren
unedian Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ok ik heb sanandreas multiplayer gedownload maar elke keer als ik hem opstart met server dan doet hij raar dan zie ik een zwart beeld Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ok ik heb sanandreas multiplayer gedownload maar elke keer als ik hem opstart met server dan doet hij raar dan zie ik een zwart beeld Ik vermoed dat je een verkeerde versie hebt, namelijk V2. Daarmee kan je niet online. Je moet V1 hebben om dat te kunnen, hoe je dat doe leg ik nu uit. Ten eerste zul je een patch moeten installeren, die hier te downloaden is. Vervolgens moet je twee V1 bestanden vervangen met je huidige bestanden. Het gaat om de 2 bestanden in de volgende map: '../Program Files/Rokcstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Daar staan als het goed is de 'Main.scm' en de 'Script.img', beide nog van V2. Mocht je al wel V1 hebben, check dan eens je firewall. Wellicht dat die er iets mee te maken heeft, dat komt namelijk vaak voor bij multiplayer games. V1 bestanden: Reageren
unedian Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ok ik heb sanandreas multiplayer gedownload maar elke keer als ik hem opstart met server dan doet hij raar dan zie ik een zwart beeld Ik vermoed dat je een verkeerde versie hebt, namelijk V2. Daarmee kan je niet online. Je moet V1 hebben om dat te kunnen, hoe je dat doe leg ik nu uit. Ten eerste zul je een patch moeten installeren, die hier te downloaden is. Vervolgens moet je twee V1 bestanden vervangen met je huidige bestanden. Het gaat om de 2 bestanden in de volgende map: '../Program Files/Rokcstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Daar staan als het goed is de 'Main.scm' en de 'Script.img', beide nog van V2. Mocht je al wel V1 hebben, check dan eens je firewall. Wellicht dat die er iets mee te maken heeft, dat komt namelijk vaak voor bij multiplayer games. V1 bestanden: als ik die v1_filer.rar wil downloaden dan doet hij raar want dan wordt ik door gelinkt naar gtaforum en daar stat dat het bestand niet bestaat Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 als ik die v1_filer.rar wil downloaden dan doet hij raar want dan wordt ik door gelinkt naar gtaforum en daar stat dat het bestand niet bestaat Dat probleem komt wel vaker voor. Ik heb hem daarom even voor je geupload via een omweg: download! Gewoon even op de downloadlink klikken, de code invoeren en je kan hem dan gaan downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.