Jump to content

Autodeur op slot

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe krijg je een een autodeur die opslot is open? heb het al geprobeerd met mijn geweer open te krijgen maar lukt niet.

Geplaatst:
Hoe krijg je een een autodeur die opslot is open? heb het al geprobeerd met mijn geweer open te krijgen maar lukt niet.

Er is wel een manier. Je moet de auto helemaal kapot maken, dus dat hij ontploft, en er vervolgens even bij weglopen. Loop een rondje om het terrein bijvoorbeeld, en loop even later weer terug. Het voertuig zal dan opnieuw spawnen, en het schijnt zo te zijn dat je dan kans hebt dat het voertuig open is. Of het werkt, geen idee. Ik heb deze tip ook eens voor bij zien komen. Voor de rest betwijfel ik het of er een andere manier is.

Geplaatst:

Je kunt ook even een Tractor uit de Badlands of een Towtruck bij Ocean Docks weghalen, sleep je auto naar je garage et voilà, een mooie open auto.

Geplaatst:
En waar ergens staan die dan? :?

Je bedoeld de Towtruck? Deze kun je vinden op de plekken die hier aangegeven staan. De Tractor kun je op deze plekken vinden, maar die rijdt ook sowieso in de Badlands. Tevens vind je hier een lijst met alle voertuigen. Als je een voertuig aanklikt kun je daar onder andere de vindplek bij krijgen. Handig om te weten voor de volgende keer dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...