michiel136 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Weet er iemand hoe ik mensen kan recruiten??? Ik heb het spel van gisteren en kan nu juist mensen recruiten. Ik heb het spel op de pc. En kan iemand zijn controls geven hoe hij speelt want die van mij kloppen niet helemaal Thx Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Om gangmembers (homies) te selecteren richt je op een gangmember en dan druk je op 'G' of 'H', je homies zullen nu met je mee lopen. Met G en H kun je ook verschillende commands geven. Let op: hoe meer respect je hebt, hoe meer homies je kunt recruten. Voor de controls kun je op deze pagina kijken. Succes en veel plezier Reageren
GTAVC Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Je moet met een gun op een homie richten en dan een van de knopen indrukken waarmee je reacties geeft op bijv voorbijgangers als ze iets tegen je zegen zoals wat je van je kapsel of kleding vinden Als het goed is moet je homie nu achter je aan lopen en bij je in de auto stappen en hoe meer respect krijg hoe meer homies je kan recruteren Edit net te laat Bewerkt: 4 juli 2007 door GTAVC Reageren
michiel136 Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 bedankt maar kan het zijn dat de auto's meer slippen als op de ps2?? Ik heb het spel namelijk op ps2 en dan geleend van iemand voor op de pc te spelen. En op ps2 richtte de gun direct op iemand en nu moet ik zelf richten, of zie ik dat verkeerd??? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) bedankt maar kan het zijn dat de auto's meer slippen als op de ps2??Ik heb het spel namelijk op ps2 en dan geleend van iemand voor op de pc te spelen. En op ps2 richtte de gun direct op iemand en nu moet ik zelf richten, of zie ik dat verkeerd??? Dat voertuigen meer slippen, dat weet ik niet. Lijkt me tevens ook een beetje stug, aangezien het gewoon dezelfde games zijn. Overigens klopt dat tweede wel. Op de PS2 zit een automatisch richtsysteem. Op de PC kun je vrij richten, omdat je daar veel sneller een effectiver kan richten dan met een controller. Vandaar dan het wat gemakkelijk gemaakt is op de PS2. Bewerkt: 4 juli 2007 door -Matthijs- Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Het is wel mogelijk om automatisch te richten, bij GTA 3 en Vice City kon je op de PC de controls op 'classics mode' zetten, dit kan met San Andreas niet. Bij San Andreas moet je hem op 'joypad' zetten. Dit doe je dus door naar Options --> Controller Setup te gaan, dan kun je bij Configuration 2 dingen kiezen, namelijk 'Mouse + Key', hier kun je normaal richten wat nu het geval is bij jou, en als 2e kun je 'Joypad' kiezen, deze moet jij dus kiezen. Nu kun je net zoals op de consoles automatisch richten. Ikzelf gebruik dit nooit omdat ik de besturing dan niet meer perfect vind. Het kan dus wel, alleen moet je even zien of je het handig en lekker vindt om mee te spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.