Crifox Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Missie(s):Life's a beach. Cheaten: nee Versie: 1 Alvast bedankt. @ Hieronder: Dankjewel, en het was leuk weer is terug te zijn op gtaf GTASAsf3.b Bewerkt: 4 juli 2007 door Crifox
BaasB Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Missie(s):Life's a beach.Cheaten: nee Versie: 1 Alvast bedankt. Doe ik wel. EDIT: Ik heb de missie Life's a beach voor je gehaald. Beloning: Respect + Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Veel plezier en succes verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf3.b Bewerkt: 4 juli 2007 door BaasB
cardiac Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Cheaten: nee Staat duidelijk in je misc dat je tweemaal al gecheat hebt. nog niet te beginnen over de 240000 monehh. Najah weer 10 minuten van me tijd versplit opzoek naar een "Correcte" savegame vanaf deze kut missie.
-Matthijs- Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 Cheaten: nee Staat duidelijk in je misc dat je tweemaal al gecheat hebt. nog niet te beginnen over de 240000 monehh. Najah weer 10 minuten van me tijd versplit opzoek naar een "Correcte" savegame vanaf deze kut missie. Als je dan toch naar een 'correcte' savegame zoekt, dan raad ik je aan uit dit topic V1 savegames of dit topic V2 savegames te downloaden. Je kan onder andere aan je 'main.scm' zien welke versie je hebt. Ga even naar deze map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data.Script.' Daar staan als het goed is twee bestanden, in dit geval richten we ons dus even op het bestand 'script.img'. Het bestand van V1 zal 568kB groot zijn en die van V2 zal 562kB zijn. Aan de hand hiervan kun je de juiste savegame downloaden. Overigens had je beter een nieuw topic kunnen beginnen, maar dat terzijde. Daarnaast is dat lijstje bedoeld voor diegene die de missie gaat doen. In dit geval wil dat dus zeggen dat 'BaasB' geen cheats mag gebruiken.
Recommended Posts