Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

In gta Vice City als je daar een hoertje oppikt moet je gewoon de auto erges parkeren en dan ××× de liefde bedrijven met ze

hoe doe je dit in Vice City Stories?

>>> Door SummerBase: Uit voorzorg heb ik het andere woord voor 'het liefde bedrijven' even veranded. Er lopen hier ook jonge kinderen rond die daar misschien nog niet aan toe zijn. Klinkt stom, maar beter voorkomen dan... ;)<<<

Geplaatst:
In gta Vice City als je daar een hoertje oppikt moet je gewoon de auto erges parkeren en dan ××× de liefde bedrijven met ze

Euh..

Gewoon precies het zelfde.

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Het zelfde.Maar dan moet je op een plek staan waar bijna niemand komt.Bijv gras.Maar let wel even op het taalgebruik.Er lopen hier jongere mensen rond.Zoals ik :duh::duh: .

Mvg:Gino

EDIT:Te laat...

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Nog even wat uitgebreider: Je staat met je auto stil voor een prostituee en vervolgens toeter je een paar keer waarna ze instapt. Tot daar was je volgensmij al gekomen. Dan is het de bedoeling dat je naar een erg rustige plek rijd, waar niemand je kan zien of horen. Achter gebouwen, in parken, of op het strand zijn goede locaties hiervoor. Vervolgens zie je de auto kraken (je mag zelf raden wat er dan gebeurt ^_^) , en er gaat steeds geld af, ongeveer $1 om de 2 seconden. Ook zal er steeds een beetje health bijkomen. Voor de rest stelt het erg weinig voor, gewoon hetzelfde als bij de andere Gta's.

kijk is aan nieuwschierig mannetje nu zit je de heele dag zeker in de auto he :bonk:

viezerik!

>>> Door SummerBase: Reageren we even normaal? :?<<<

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Volgens mij kan het niet in VCS. Ik heb nog nooit gehad dat ik een prostituee naar mij auto kwam :?

Geplaatst:
Volgens mij kan het niet in VCS. Ik heb nog nooit gehad dat ik een prostituee naar mij auto kwam :?

Overdag is er weinig kans dat je een hoertje kan oppikken. De meeste kans om een hoertje te kunnen oppikken is in de avond, dan lopen er veel hoertjes op straat die je kunt oppikken. Er zijn een paar gebieden waar je ze het beste kunt oppikken. In Little Havana kun je een paar hoertjes oppikken, je kunt ze ook op Washington Beach oppikken en ook in de omgeving van het strand zelf kun je makkelijk hoertjes oppikken.

• 2 years later...
Geplaatst:

<font color="Red">>>> Door SummerBase: Uit voorzorg heb ik het andere woord voor 'het liefde bedrijven' even veranded. Er lopen hier ook jonge kinderen rond die daar misschien nog niet aan toe zijn. Klinkt stom, maar beter voorkomen dan... ;)<<<</font>

hoe moet je hoertje opikken en hoe moet je met ze (krikken) ??????? op een parkeerplaats

hoe moet je een hoertje opikken en hoe moet je met ze (krikken)

hij is wel voor op de pc

Bewerkt: door richarrddA09

hoe moet je een hoertje opikken en hoe moet je met ze (krikken)

hij is wel voor op de pc

PC? Je bedoelt dan Zeker GTA: Vice city. Want GTA: Vice city stories is niet uitgekomen op de PC tenzij je een illegale Emulator gebruikt. In dat geval kleine kans dat we je helpen.

Bewerkt: door Rinaldootje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...