Flitskikker Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Ik heb een Vista Style Sig & Ava gemaakt. Uiteraard met Powerpoint 2003 & 2007. Signature: Het is geen screen uit Vista, het volledig in PP gemaakt (behalve de achtergrond en de blauw/groene shine). De transparantie effecten waren wel wat moeilijk. Eigenlijk is het gewoon reclame voor mijn RateSystem, maar ik kan de inhoud zo veranderen. Ik heb namelijk de .PPT's nog. De font heet "Segoe" (Microsoft's Corporate Font) voor degene die het willen weten. Avatar: Deze had ik al een tijdje, maar vond ik er wel bij passen. Ook weer volledig in PP gemaakt, behalve het Vista logo. Rates + comments? Ik weet ik maak sigs met powerpoint, maar dat vind ik lekker werken. Powerpoint heeft niet zoveel kracht als Photoshop (al heb ik PS wel, alleen gaat heel traag), dus het is minder mooi. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 4 juli 2007 door Flitskikker Reageren
Rivel Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Pwnage! Geode effects, mooie kleruencomo en dat zelf gemaakt. + punten Zelf gemaakt Mooie kleurencombo Goede effecten Orgineel Duidelijk Strak enmooi - punten die avater zijn glass effect vind ik niet zo wauw. Totaal: 9/10 Owja, hoe maak je sigs. in powerpoint? Bewerkt: 4 juli 2007 door Rivel Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Bedankt voor het raten, Rivel! Ik heb een paar jaar geleden deze simpele tut gemaakt. Het resultaat is niet ál te mooi, maar je leert de beginselen een beetje. Link: Klik Nog meer rates en comments? Mvg, Flitskikker Reageren
Tunix Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Erg mooi! Als je zou zeggen dat je het in PS gemaakt had zou ik je zo geloven. Dat transparante vind ik erg mooi gedaan. Het lijkt een beetje op een reclamebord. Erg strak, weinig fratsen. De avatar is ook lekker strak. Niks mis mee. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Kutgw! Trouwens, is het font niet 'Segoe UI' in plaats van 'Segoe'? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Segoe UI is het lettertype van Windows Vista, de gratis versie van Segoe. Bij deze gratis versie zijn sommige letters anders. Segoe is het officiele lettertype van Microsoft (zeldzaam) en bevat ook Light, Semibold, Black etc. Voor download: PM mij Online zetten op forums of websites is eigenlijk illegaal en Microsoft zal dan zeuren om het weg te halen. Al zijn ze dan wel zo dom om het in één van hun downloads waar iedereen bij kan te stoppen. Inmiddels is die download verwijderd. (Meer info) Nog meer rates en comments? Mvg, Flitskikker Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Lekker fris! Nooit gedacht wat je eigenlijk allemaal met PP kan 9,5/10 Schno009 Reageren
Bronko Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Mooi gemaakt! Vooral je signature ziet er erg mooi uit en heeft een goede stijl Je sig vind ik dus perfect en hier zou ik niks meer aan veranderen. Je avatar vind ik wat minder mooi, deze vind ik wat simpel en een beetje aan de lichte kant. Erg knap gemaakt met powerpoint, nooit geweten dat dat zo kon Ik geef je een 9,5 Reageren
S()nny Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) zoals hier boven vermeld ik wist ook niet dat het met powerponit kon hele mooie sig de letters binnenin passen er goed bij (gwoon goed)!! je avatar vind ik ook grote klasse echt vista stijl.. rate sig: 9,7/10 rate avatar:9,3/10 gr S()nny Bewerkt: 5 juli 2007 door S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.