Jump to content

RC Voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Je hebt RC Voertuigen die zijn volgens mij van Zero, en die voertuigjes kun je besturen met een afstandsbediening, ik heb alles al uitgespeeld op san andreas behalve die missie met die RC baron van zero omdat ik die kei moeilijk vind!

Maar nu is mijn vraag kan je die voertuigjes besturen met een cheat, kan je ze ergens kopen? Op wikigta heb ik al gekeken.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gezien dat je SA op de ps2 hebt, dus voor jou is er geen mogelijkeheid om een RC Baron, of een ander RC voertuig te spawnen met behulp van een cheat, ook is het niet mogelijk om er 1 te kopen. Je zult echt die missie vaker moeten proberen, je kunt natuurlijk wel met een gewoon vliegtuig oefenen. Ik raad je aan om even De Zoekfunctie raad te plegen. Daar vindt je nog wel tips over de missie, en dan haal je hem vast wel!

Dus kort antwoord op je vraag: Nee.

Nou succes, en ik hoop dat je de missie haalt!

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Je kan de RC voertuigen alleen besturen mat de Spaceeinstein's all in one mod.

Is alleen mogelijk met die mod heh.

Is te downloaden op gtagarage.com.

Geplaatst:
Ik raad je aan om even De Zoekfunctie raad te plegen. Daar vindt je nog wel tips over de missie, en dan haal je hem vast wel!

Ik heb nog meer dan genoeg tips voor Supply Lines:

Vliegen is dan misschien moeilijk, maar heb je al overwogen om te rijden? Als het goed is heb je 3 'targets' in de buurt, daar kan je dus heen rijden. Dan zijn er nog 2 andere verder van je weg. Voor deze moet je wel vliegen. Probeer daar eens heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot.

Een filmpje kan voor je wel handig zijn, kan eens naar dit filmpje bijvoorbeeld en bekijk hoe het vliegtuigje wordt bestuurd. Mocht je GTA op de PC hebben dan kan je natuurlijk ook terecht in het savegame-aanvraag forum waar iemand anders de missie voor je zou doen.

Ik raad je aan deze missie naast je neer te leggen, totdat je wat meer en beter kan vliegen. Als je het spel volgens de storyline volgt, zul je binnenkort bij de vliegschool aankomen, waar je leert te vliegen. Dat wat je daar leert kan je toepassen later in het spel, én bij die missie.

De controls kunnen ook van belang zijn, stel je toetsen zo in dat jij het alleen maar makkelijk hebt. Welke toetsen zijn voor jou bijvoorbeeld het meest comfortabel om te gebruiken.

En tot slot, vlieg niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Het is lastig dat kleine, speelse vliegtuigje, maar ik denk dat het vooral oefenen is. Je kan de missie bijvoorbeeld ook gewoon starten en dan oefenen, zonder je op het eigenlijke doel van de missie te richtten. Succes!

Geplaatst:
Ik heb gezien dat je SA op de pc hebt, dus voor jou is er geen mogelijkeheid om een RC Baron, of een ander RC voertuig te spawnen met behulp van een cheat, ook is het niet mogelijk om er 1 te kopen. Je zult echt die missie vaker moeten proberen, je kunt natuurlijk wel met een gewoon vliegtuig oefenen. Ik raad je aan om even De Zoekfunctie raad te plegen. Daar vindt je nog wel tips over de missie, en dan haal je hem vast wel!

Dus kort antwoord op je vraag: Nee.

Nou succes, en ik hoop dat je de missie haalt!

Vanwaar haal je dat????!!

Ik heb SA op de playstation 2!!

Geplaatst:

Aah, typfoutje, ik bedoelde natuurlijk PS2, dat kun je wel uit de rest van mijn post uitmaken. Sorry :puh:

Geplaatst:
Aah, typfoutje, ik bedoelde natuurlijk PS2, dat kun je wel uit de rest van mijn post uitmaken. Sorry :puh:

Dacht ik al :D

Geplaatst:

Ook als je al 100% heb uitgespeeld?

Maar dat vliegen wil ik niet dat zuigt ik wil gewoon in die tank.

Das toch die winkel bij die rode brug?

Geplaatst:
Ook als je al 100% heb uitgespeeld?

Maar dat vliegen wil ik niet dat zuigt ik wil gewoon in die tank.

Das toch die winkel bij die rode brug?

Je kan onder geen enkele voorwaarde in die voertuigen. Ook als je het spel geheel hebt uitgespeeld, dus 100%, kun je niet in de RC voertuigen. Volgens mij kun je ze wel spawnen, maar er vervolgens niet in rijden. In een RC Tiger rijden zal dus nooit gaat in het gewone spel, wellicht dat modificaties het wel mogelijk maken. Zo heb ik gehoord dat je met de 'Spacestein all in one mod' wel in de RC voertuigen kan. Het winkeltje staat overigens wel vlakbij de brug, maar er niet echt specifiek naast.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...