Jump to content

Grijs

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forumleden, ik ging is een keer een spel spelen op de PS2 maar toen hij opstarte zag ik dat alles grijs was op de tv. Weten jullie hoe dat komt ? Alvast bedankt. :7

Geplaatst:

Speelde je op een crt tv (dus geen lcd of plasma) want de crt tv's uit europa ondersteunen vaak alleen pal. Als het spel wat je deed uit amerika kwam of alleen nstc ondersteund, dan krijg je grijs beeld.

Geplaatst:
Speelde je op een crt tv (dus geen lcd of plasma) want de crt tv's uit europa ondersteunen vaak alleen pal. Als het spel wat je deed uit amerika kwam of alleen nstc ondersteund, dan krijg je grijs beeld.

Dat weet ik niet. Ik ging eerst een dvd kijken die al grijs was ik had die dvd voor tweede keer gekeken op de PS2, maar toen na een half uurtje wou ik Scarface doen en toen was alles grijs.

Geplaatst:

Dat weet ik niet. Ik ging eerst een dvd kijken die al grijs was ik had die dvd voor tweede keer gekeken op de PS2, maar toen na een half uurtje wou ik Scarface doen en toen was alles grijs.

Wat voor merk is het?

En heb je wel alles ingestoken of een In-Pug kabel die niet goed ingeplugd is(de kabels zijn rood,geel en wit)

Geplaatst:

Was de DVD ook helemaal grijs (dus helemaal geen kleur) en heb je scarface op diezelfde tv vroeger ooit in kleur gespeeld?

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn TV merk is Panasonic. En daarvoor toen ik nog die dvd niet had gekeken was er toen nog gewoon kleur. ;)

Bewerkt: door Southpark Cows
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...