sevaboy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Me vriend zei dat er een cd bestond die het stof die in de PS2 zit wegdoet? Bestaat dat wel en waar vind je dat? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hier vind je een setje om je PS2 van binnen schoon te maken. En hier een cd die je lens schoonmaak van stof. Reageren
sevaboy Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hier vind je een setje om je PS2 van binnen schoon te maken.En hier een cd die je lens schoonmaak van stof. Waar vind je zoiets? En niet via internet,en bedankt voor te zoeken! Want ik kan echt niet zoeken op Google Reageren
Mania-92 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hier vind je een setje om je PS2 van binnen schoon te maken.En hier een cd die je lens schoonmaak van stof. Waar vind je zoiets? En niet via internet,en bedankt voor te zoeken! Want ik kan echt niet zoeken op Google Ga eens langs bij de lokale pc/game boer. Maar meestal zijn dit soort producten alleen via het internet leverbaar, en het zijn wel betrouwbare sites hoor. Reageren
sevaboy Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Hier vind je een setje om je PS2 van binnen schoon te maken.En hier een cd die je lens schoonmaak van stof. Waar vind je zoiets? En niet via internet,en bedankt voor te zoeken! Want ik kan echt niet zoeken op Google Ga eens langs bij de lokale pc/game boer. Maar meestal zijn dit soort producten alleen via het internet leverbaar, en het zijn wel betrouwbare sites hoor. Kun je dat ook kopen bij Mediamarkt? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Denk het niet, ik zou zeggen ga er heen of bel op en vraag het. En als je toch naar de mediamarkt gaat kun je meteen wat andere zaken bezoeken. Reageren
Rullez Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 Ik neem aan dat je PS2 ermee is opgehouden? Ik heb dit probleem ook gehad bij mijn oude grootte zwarte doos. Telkens opnieuw terug gaan vor het spel enz. Tot dat we de conclusie zijn gekomen. Geen 1 spel doet het. Wij naar de winkel. Zegtde verkoper hier valt weinig aan te doen behalve een schoonmaak CDtje. Dus ik heb een schoonmaak setje voor 12 euro gekocht bij de Eplaza. Wat zit er in Een CDtje die shoonmaakt van de binnekant Een middeldje op kleine krasje een beetje kan weg poetsen. Ik heb hem erin gedaan. En wat denk je hij doet het weer. Jammer heeft hij het een jaar daarna helmaal begeven en toen deed hij het helmaal niet meer. Toen hiel het schoonmaak cdtje ook niet meer Toen heb ik maar een PS2 Slimlinne gekocht. Hier speel ik al weer bijna 4 jaar op. Reageren
thug Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) ik heb mij ps2 van 2002 en hij doet het nog perfect ik heb nooit een cdje moeten kopen voor schoon te maken Bewerkt: 27 juli 2007 door thug Reageren
Rullez Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ik heb mij ps2 van 2002 en hij doet het nog perfect ik heb nooit een cdje moeten kopen voor schoon te maken Dit is de Slimmline, de oude groote zwarte doos heeft wat problemen. Als jij je oude zwarte doos laat draaien. Dan verbrand de laser een plaatje in stof. En al dat stof komt op de PS2. Vaak zijn PS2 gebruikers hier wel te laat mee. En is hij dan al stuk. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Kun je dat ook kopen bij Mediamarkt? Late reactie, je zult er waarschijnlijk al een hebben, maar voor het geval dat je er nog geen hebt, ik heb de laatste keer dat ik bij mediamarkt was voor 25 een schoonmaak CD gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.