Jump to content

Signature Of The Month Stemtopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteren was de laatste dag dat de inzendingen voor de SOTM (Real Life Persons) ingeleverd konden worden, en vandaag gaat het stemmen van start!

Stemmen kan in dit topic, de deelnemende signature vindt je ===>HIER<===. De winnende signature zal als prijs 1 maand lang gebruikt worden als header boven het Graphicsfora.

Neem voor het stemmen het volgende lijstje over:

[b]Naam:[/b] (deelnemer)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Stemmen kan tot en met 11 Juli!!

Aan alle deelnemers, heel veel succes. :)

Geplaatst:

Aan mij de eer om eerst te stemmen ^_^

Naam: -Mathijs-

Waarom: Hele mooie signature, + doet me denken aan Bling's Avatar :-( R.I.P

IB

Geplaatst:

Naam: -Matthijs-

Waarom: Die van hem ziet er het beste uit van allemaal. De puntjes onderaan zijn mooi gedaan, goede c4d's en mooie achtergrond.

Geplaatst: (bewerkt)

Naam:-Matthijs-

waarom?: ik vind het hele mooie effecten(gwoon hartstikke knap gemaakt) :D

ik hep er niks op aan te merken...

succes iedereen !!

gr S()nny

Bewerkt: door S()nny
Geplaatst:

Waarom: Hij heeft een mooie sig met veel effecten erin en zijn geheel ziet er het mooiste uit van allemaal :tu:

Geplaatst:

Waarom: Zijn sig heeft gewoon coole brushes effecten, Alles! Veel succes nog iedereen :)

Waaron ikzelf natuurlijk

Geplaatst:

Waarom: Ze zijn allemaal héél goed gedaan, maar ik vond die van -Matthijs- de mooiste.

Geplaatst:

Waarom: (Weer) een prachtige signature -Matthijs-. Hij valt meteen op tussen de andere signatures. Alles past goed bij elkaar, het kleurgebruik is goed, en de tekst is ook mooi. De andere signatures zijn allemaal ook leuk, maar deze vind ik net wat beter dan de rest.

Geplaatst:

Naam: Nielok

Waarom: Behalve om de spanning er nog even in te houden heb ik op Nielok gestemd omdat hij gewoonweg een erg mooie signature heeft gemaakt die het naar mijn mening verdient om SOTM te worden. Overigens wil ik nog wel even noemen dat ook .Djanick en -Matthijs- een erg mooie signature hebben gemaakt, maar Nielok heeft naar mijn idee toch het mooiste design ingestuurd :)

Geplaatst:

Waarom: Deze sig springt er echt uit en is een goede tribute aan Proof! Rest in Peace..

Geplaatst:

Naam: -matthijs-

Waarom: hetzelfde als de posts hierboven :puh:

Geplaatst:

Waarom: Vooral voor de achtergrond omdat hij heel mooi is.

Geplaatst:

Naam:.Antonio

Waarom:Leuke render en de juiste effecten zijn toegepast. :tu:

Geplaatst:

Naam: -Marthijs-

Waarom: Echt 1 van de mooiste signature die ik heb gezien, mooie achtergrond en de render is mooi en de tekst vind ik erg mooi er in gezet!

Geplaatst:

Waarom: Omdat ik deze sig zeer mooi vind afgewerkt, hij heeft er zeker veel aandacht aan besteed en dat is terug te zien in de geweldige sig ! :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...