semie Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) hoi ik kan die machiene geweer maar niet pakken wat moet ik doen doe Bewerkt: 4 juli 2007 door Bling Overmate aan smileys verwijderd. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 kun je het meschien wat beter uitleggen dan kunnen we je makkelijker helpen. Reageren
semie Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 hoi er is een brug voor trijnen het licht aan san fierro de brug heet kincaid bridge daar is een stukje waar een geweer licht ik kan het niet pakken hoe kan dat snap je het mechien alfast bedankt doei Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 als je hem voor de ps2 hebt moet je op l1 drukken en voor de pc op dat tekentje boven capslock. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Gewoon de Jetpack cheat gebruiken. Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Beste semie, Eerst wil ik even zeggen dat dit topic bij San Andreas (SA) hoort en niet bij Vice City Stories (VCS). Je bedoelt de minigun die op de brug staat in San Fierro. Hier zijn een paar mogelijkheden om hem te pakken: Met een helikopter er boven gaan en dan springen. De cheat "ROCKETMAN" intyppen om een Jet Pack te krijgen. En zo op de brug te geraken. Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Zoals Woetsha terrecht opmerkt hoort dit inderdaad niet in het 'VCS' forum. En hoort het wel in het San Andreas forum. Je kunt bovenaan de pagina zien in welk forum je bent dit staat bijvoorbeeld aangegeven met 'GTAForum.nl - Het Nederlandse GTA Forum! > GTA Serie > GTA Vice City Stories > VCS: Missie Hulp > lukt niet'. Niet op de juiste plek dus en bij deze zal ik hem verplaatsen, ook hoort dit in een General forum, omdat het niet echt met een missie te maken heeft. Dus bij deze verplaatst... - Verplaatst naar SA: General - Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.