JasonStatham Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 op wikigta staat de de grove street family ook de MP5K een voorkeur wapen is.....maar ik heb nooit opgemerkt dat iemand van de grove een MP5K draagt...klopt dit? Reageren
JeGe Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik weet niet of het waar is omdat ik geen zin heb om alles af te zoeken. Maar post dit dan in het topic waar je foutjes kunt posten die je op wikigta vind. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Waarschijnlijk bedoel jij de MP5, zoals je dus op >deze pagina< kan lezen staan daar nog meer wapens. Als je het spel begint dragen de meeste een 9mm, Tec-9 of een knife. Zodra je echter alle 100 Hidden Sprays hebt overgespoten, zoals je dat wordt uitgelegd in de missie Taggin up Turf, zal je niet alleen 4 wapens in de keuken van The Johnson House (standaard savehuis in Ganton) vinden maar tevens zullen je homies zwaardere wapens dragen zoals de MP5 en de Desert Eagle. Dus waarschijnlijk heb jij nog niet alle 100 Tags overgespoten. Reageren
JeGe Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Waarschijnlijk bedoel jij de MP5, zoals je dus op >deze pagina< kan lezen staan daar nog meer wapens. Als je het spel begint dragen de meeste een 9mm, Tec-9 of een knife.Zodra je echter alle 100 Hidden Sprays hebt overgespoten, zoals je dat wordt uitgelegd in de missie Taggin up Turf, zal je niet alleen 4 wapens in de keuken van The Johnson House (standaard savehuis in Ganton) vinden maar tevens zullen je homies zwaardere wapens dragen zoals de MP5 en de Desert Eagle. Dus waarschijnlijk heb jij nog niet alle 100 Tags overgespoten. Lopen er wel nog steeds homies rond met bijv een tec-9?? Want toen ik sa 100% had liepen ze meestal nog steeds met een uzi'tje. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 Waarschijnlijk bedoel jij de MP5, zoals je dus op >deze pagina< kan lezen staan daar nog meer wapens. Als je het spel begint dragen de meeste een 9mm, Tec-9 of een knife.Zodra je echter alle 100 Hidden Sprays hebt overgespoten, zoals je dat wordt uitgelegd in de missie Taggin up Turf, zal je niet alleen 4 wapens in de keuken van The Johnson House (standaard savehuis in Ganton) vinden maar tevens zullen je homies zwaardere wapens dragen zoals de MP5 en de Desert Eagle. Dus waarschijnlijk heb jij nog niet alle 100 Tags overgespoten. bedankt voor je prima uitleg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.