rastiboy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 k heb gister sa:mp gedownload en als ik op een server klik en dan connect komt er te staan:Kan entrypoint van procedure ogg_page_eos niet vinden in DLL -bestand ogg.dll. ,kan miscchien iemand mij helpen Alvast bedankt. >>> Door Bling: Verplaatst naar SA:MP forum. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 k heb gister sa:mp gedownload en als ik op een server klik en dan connect komt er te staan:Kan entrypoint van procedure ogg_page_eos niet vinden in DLL -bestand ogg.dll. ,kan miscchien iemand mij helpen Alvast bedankt. Lijkt erop dat er is mis is met het bestand 'ogg.dll', dit bestand bevindt zich in je installatie map van San Andreas. Laten we het eerst eens proberen met mijn bestand. Ik heb het bestand 'ogg.dll' voor je in mijn bijlagen gestopt. Na het downloaden moet je het bestand even uitpakken en in de volgende map plaatsen: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.' Als dit ook geen effect heeft, raad ik je aan San Andreas even opnieuw te installeren. Werkt dit evenmin, trek dan hier weer aan de bel. Reageren
rastiboy Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 k heb gister sa:mp gedownload en als ik op een server klik en dan connect komt er te staan:Kan entrypoint van procedure ogg_page_eos niet vinden in DLL -bestand ogg.dll. ,kan miscchien iemand mij helpen Alvast bedankt. Lijkt erop dat er is mis is met het bestand 'ogg.dll', dit bestand bevindt zich in je installatie map van San Andreas. Laten we het eerst eens proberen met mijn bestand. Ik heb het bestand 'ogg.dll' voor je in mijn bijlagen gestopt. Na het downloaden moet je het bestand even uitpakken en in de volgende map plaatsen: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas.' Als dit ook geen effect heeft, raad ik je aan San Andreas even opnieuw te installeren. Werkt dit evenmin, trek dan hier weer aan de bel. Oke bedankt maar, ik kan dat bestdand niet downloaden(ogg.rar) er staat dan dat ik geen toestemming heb Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Oke bedankt maar, ik kan dat bestdand niet downloaden(ogg.rar) er staat dan dat ik geen toestemming heb Vanmiddag was er ook al iemand die het probleem had met die bijlagen. In ieder geval, ik heb hem even bij Rapidshare voor je geupload. Vanaf daar kun je hem wel downloaden. Je kunt het bestand hier alsnog downloaden. Klik op de link, voer de code in en download het bestand. Reageren
rastiboy Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Vanmiddag was er ook al iemand die het probleem had met die bijlagen. In ieder geval, ik heb hem even bij Rapidshare voor je geupload. Vanaf daar kun je hem wel downloaden. Je kunt het bestand hier alsnog downloaden. Klik op de link, voer de code in en download het bestand. Oke bedankt, ik heb al op de link geklikt en code ingevoert maar SA:MP doet het nog steeds niet en toen starte het programma vanzelf toen kwam er weer te staan: Kan entrypoint van procedure ogg_page_eos niet vinden in DLL -bestand ogg.dll. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Oke bedankt, ik heb al op de link geklikt en code ingevoert maar SA:MP doet het nog steeds niet en toen starte het programma vanzelf toen kwam er weer te staan: Kan entrypoint van procedure ogg_page_eos niet vinden in DLL -bestand ogg.dll. In dat geval raad ik je dus aan San Ansreas even opnieuw te installeren. Je hebt een aardig grote kans dat dit probleem er mee verholpn wordt, aangezien een schone installatie meestal de beste oplossing is. Mocht dit ook niet helpen, raadplaag dan even de zoekfunctie, want dit is vast niet het eerste topic over dit onderwerp. Reageren
rastiboy Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 In dat geval raad ik je dus aan San Ansreas even opnieuw te installeren. Je hebt een aardig grote kans dat dit probleem er mee verholpn wordt, aangezien een schone installatie meestal de beste oplossing is. Mocht dit ook niet helpen, raadplaag dan even de zoekfunctie, want dit is vast niet het eerste topic over dit onderwerp. Ok toch nog bedankt , maar doet het nog steeds niet:(, kan ik dan beter gta san andreas opnieuw installeren? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ok toch nog bedankt , maar doet het nog steeds niet:(, kan ik dan beter gta san andreas opnieuw installeren? Opnieuw installeren is een mogelijkheid, ja. Het is misschien wat kort door de bocht, maar een nieuwe installatie kan heel wat problemen in één keer oplossen. Ik heb overigens nog even verder gezocht, en ik zie dat er meerderen zijn die ook een probleem hebben met dit bestand. Niet het bestand van GTA, maar hetzelfde bestand schijnt ook in Windows te zitten, dus er is een kans dat daar de fout zit. Ik heb al even wat gezocht op Google, maar alles is me wat te onduidelijk. Wellicht dat je zelf eens kan rond zoeken, of eens kan vragen in Computer Talk. Reageren
rastiboy Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 [Opnieuw installeren is een mogelijkheid, ja. Het is misschien wat kort door de bocht, maar een nieuwe installatie kan heel wat problemen in één keer oplossen. Ik heb overigens nog even verder gezocht, en ik zie dat er meerderen zijn die ook een probleem hebben met dit bestand. Niet het bestand van GTA, maar hetzelfde bestand schijnt ook in Windows te zitten, dus er is een kans dat daar de fout zit. Ik heb al even wat gezocht op Google, maar alles is me wat te onduidelijk. Wellicht dat je zelf eens kan rond zoeken, of eens kan vragen in Computer Talk. Oke , mar dat probleem is opgelost mar nu heb ik weer ander probleem er staat dan [rapport verzenden] [niet verzenden] Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Oke , mar dat probleem is opgelost mar nu heb ik weer ander probleem er staat dan [rapport verzenden] [niet verzenden] Even voor de goede orde: wanneer krijg je deze melding? Zodra je GTA probeert op te starten, of zodra je SA-MP probeert te starten? In dat laatste geval kan het liggen aan mods, al denk ik niet dat je mods hebt geïnstalleerd. Maar ik zeg het toch even. Zeg dus even precies hoe en wat, want het is me nu nog wat onduidelijk. Reageren
rastiboy Geplaatst: 8 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 Even voor de goede orde: wanneer krijg je deze melding? Zodra je GTA probeert op te starten, of zodra je SA-MP probeert te starten? In dat laatste geval kan het liggen aan mods, al denk ik niet dat je mods hebt geïnstalleerd. Maar ik zeg het toch even. Zeg dus even precies hoe en wat, want het is me nu nog wat onduidelijk. Oke, er staat dan:In gta_sa_exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that can you send to us. We will treat this report as confidential and anonmous. Als u de inhoud van dit foutenrapport wilt weergeven, klik hier. [Rapport verzenden] [Niet verzenden] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.