Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik haal die misie met die auto niet je moet met de auto dansen tegen een andere auto en je moet boven zijn punten uit komen

:D weet iemand hoe dat moet

Geplaatst: (bewerkt)
ik haal die misie met die auto niet je moet met de auto dansen tegen een andere auto en je moet boven zijn punten uit komen

Ik denk dat je het over de missie Cesar Vialpando hebt. Tijdens de missie krijg je pijltjes in beeld met een rondje. Het is de bedoeling dat je die pijltjes indrukt als het bijna in het rondje is. Dus ongeveer 3 kwart. Je drukt de pijltjes in met de numpad toetsen. Die zitten rechts op je toetsenbord. Veel meer informatie kan je hier kijken. ;)

Btw, dit topic moet toch in Sa Missie hulp staan?

Edit @ hieronder: Sorry Woetsha! Maar er poste nog niemand toen ik ging posten. Dus dan weet ik het ook niet. :puh:

Bewerkt: door spoeky

Beste semie,

Ik denk dat je het hebt over de missie Cesar Vialpando. Allereerst verwijs ik je op de Wikipagina misschien vind je daar wat tips. Ook kan je een savegame plaatsen en dan kan iemand anders het voor je halen, dit kan alleen als je San Andreas op de PC speelt.

Trouwens welkom op het forum !

Misschien dat dit topic beter in het SA Missie Hulp past ! ;)

>>> Door Bling: Discussies over inhalen voer je maar via PB; 'edit' verwijderd. <<<

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Je moet op het juiste moment de juiste toetsen indrukken. Als het goed is zal onderin een balk verschijnen, met een cirkel in het midden. Als de muziek begint te spelen, zullen er pijltjes komen. Je moet voor deze missie de volgende toetsen gebruiken:

• Num 2 - Pijltje naar onderen
  • Num 4 - Pijltje naar links
  • Num 6 - Pijltje naar boven
  • Num 8 - Pijltje naar rechts

Het is eigenlijk gewoon een kwestie van op het juiste moment het juiste pijltje indrukken. Na een paar keer proberen zul je er vanzelf handigheid inkrijgen. Druk pas op de toets als het pijltje zich net in de cirkcel bevindt! Mocht het je ondanks alles toch niet lukken, overweeg dan de savegame door iemand anders te laten doen. Dit kan in het savegame-aanvraag forum

Ten eerste is het voor de volgende keer handiger om dit in het forum SA: Missie Hulp te plaatsen. Ik hoop dat een Mod+ je dit keer wilt helpen ;)

Dan je vraag. Je moet niet je pijltjestoetsen, maar de toetsen in het Numpad gebruiken, dus helemaal aan de rechterkant van je toetsenbord. De 8 is voor een pijltje omhoog, 4 voor naar links, etc. Voor schuin omhoog naar rechts moet je dan weer 8 en 6 tegelijk indrukken. Mocht je meer informatie willen, dan mag een echte SA-kenner (wat ik dus niet ben :puh:) je verder helpen of kijk even om http://www.wikigta.nl. Succes :bier:

Edit: Wow! Vier antwoorden in anderhalve minuut, wat wil je nog meer? :puh:

Bewerkt: door Thundercover

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...