Jump to content

Auto MOD F1 mclaren

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe ik die toe moet voegen er staat een zinnetje die ik nergens kan vinden ben ook ff de site kwijt waar die op stond en zit op andere pc.

Geplaatst:
Weet iemand hoe ik die toe moet voegen er staat een zinnetje die ik nergens kan vinden ben ook ff de site kwijt waar die op stond en zit op andere pc.

Een voertuig installeren kun je op twee manieren; met SAMI dat staat voor 'San Andreas Mod Installer' of met de 'IMG Tool'. Persoonlijk raad ik je SAMI aan aangezien dit werkt als een automatische installer. De IMG Tool is vergelijken met SAMI een groot verschil. Het is vrijwel steeds toevoegen en het verwijderen van bestanden, dit moet handmatig. Het is overigens wel zo dat je bij SAMI het meeste kans hebt op een fout.

Om je allemaal te vergemakkelijken zijn er verscheidene tutorials te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je met beide programma's een voertuig installeert.

Ik hoop dat het je lukt aan de hand van de bovenstaande tutorials. Maak wel even een kopie van je bestanden! Mocht het fout gaan dan heb je de originele bestanden altijd achter de hand.

Daarnaast maak ik verder ook niet op uit je verhaal wat je verder precies bedoeld? Je zoekt een regeltje of iets dergelijks? Deze moet je meestal toevoegen in een bestand, inderdaad. Geef even aan om welke mod het gaat, dan leg ik je het even uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb img tool 2.0 maar andere auto's lukken wel alleen die mclaren niet:(

En die Peugeot 206 getuned had bij andere topic iemand een kaart gegeven waar de auto staat bij het vliegveld maar die staat er niet:(

ook niet zonder die mod

Bewerkt: door ___LINX___
Geplaatst:
Ik heb img tool 2.0 maar andere auto's lukken wel alleen die mclaren niet:(

En die Peugeot 206 getuned had bij andere topic iemand een kaart gegeven waar de auto staat bij het vliegveld maar die staat er niet:(

ook niet zonder die mod

Ik vind het nog ietswat gecompliceerd wat je nu verteld. Waardoor krijg je de mods niet geïnstalleerd? Gaat er wat fout bij de installatie of lukt je iets niet? Geef zulke dingen even duidelijk aan. We willen je graag helpen, maar zonder bruikbare informatie gaat dat niet.

Tevens weet ik ook niet welk voertuig je vervangen hebt, voor die Peugot. Als je dat weet kun je met deze pagina de eventuele spawnplek opzoeken.

Geplaatst:

Ik kan nu niet op me eigen pc maar.

Normaal moet je een paar dingen veranderen.

Maar bij die mclaren staat er dat je iets moet veranderen wat ik nooit kan vinden.

Als ik op me eigen pc zit zoek ik wel die mod op kan nu ook niet vinden:(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...