papa_junss_ Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hoe Moet Ik Een GTA SA Mod Op Me Xbox Zetten.? Thnx Alvast;) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hoe Moet Ik Een GTA SA Mod Op Me Xbox Zetten.?Thnx Alvast;) Helaas, dat kan niet. Modden is vrijwel alleen mogelijk op de PC versie van GTA: San Andreas. Modden op de Ps2 en Xbox is dus helemaal uitgesloten. Ik heb gehoord dat het niet geheel onmogelijk is, maar daar verder op in gaan is illegaal, volgens mij. In ieder geval, wil je toch heel graag modden, dan raad ik je aan San Andreas op de PC te kopen. Anders zal modden niet gaan, helaas. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Je kunt helaas geen mods op je XBox zetten. Dit kan alleen op de PC. @ Te laat Bewerkt: 4 juli 2007 door Blizzard Reageren
___LINX___ Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Besturing is beter op een console Maar modden kan je niet op console:( Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 maar mijn xbox is omgebouwd.. . en ik heb ergens gelezen dat het wel kan.. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ja ik weet wel dat het mogelijk is maar ik zou zo niet weten hoe je het doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.