___LINX___ Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hoe kan ik aan die RC Voertuigen komen of met welke MOD ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Hoe kan ik aan die RC Voertuigen komen of met welke MOD ? Volgens mij is het wel mogelijk ze te spawnen, maar er in rijden zal helaas niet gaan, volgens mij. Ik heb verscheidene malen gehoord dat dit wél mogelijk is met de Spacestein mod o.i.d., of dit echt waar is weet ik helaas niet. Je kan het overigens wel proberen met een spawner, want geprobeerd heb ik het nog nooit, enkel gehoord. Overigens zal na voltooiing van de Zero missies een extra missie beschikbaar zijn waarin je kan rondvliegen met een Baron. In SA-MP en/of MTA zijn de voertuigen volgens mij wel beschikbaar. Dus als je wilt, moet je één van die twee gaan spelen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Je kan de RC voertuigen gebruiken na de missie Supply Lines , deze missie kun je doen als je in San Fierro bent en naar het Z teken gaat. Als je missie heb voltooid, ga dan i het gele pijltje voor de deur van de RC Shop staan & loop daarna helemaal naar achter. Als het goed is, kun je nu de RC Baron besturen. Veel Plezier Reageren
Talietje Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Je kan de RC voertuigen gebruiken na de missie Supply Lines , deze missie kun je doen als je in San Fierro bent en naar het Z teken gaat. Als je missie heb voltooid, ga dan i het gele pijltje voor de deur van de RC Shop staan & loop daarna helemaal naar achter. Als het goed is, kun je nu de RC Baron besturen.Veel Plezier Meen je dat echt????? Ik dacht dat het alleen maar met een mod ging Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Meen je dat echt????? Ik dacht dat het alleen maar met een mod ging Ja, dat kan wel. De missie heet Beefy Baron, alleen die krijg je pas als je alle missies van Zero hebt voltooid, je kunt er dus niet mee oefenen voor Suppy Lines. Maar je kunt er dan wel even lekker meevliegen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Meen je dat echt????? Ik dacht dat het alleen maar met een mod ging Ja, dat kan wel. De missie heet Beefy Baron, alleen die krijg je pas als je alle missies van Zero hebt voltooid, je kunt er dus niet mee oefenen voor Suppy Lines. Maar je kunt er dan wel even lekker meevliegen Oeps, verkeerde missie neergezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.