___LINX___ Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Hoe kan ik de wapens van me eigen Gang verandere en dat ze met meer dan 5 bij mekaar lopen bijv met 20:$ Bewerkt: 4 juli 2007 door ___LINX___ Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Je haalt nu 3 dingen doorelkaar, de wapens, het geld dat ze bij ze hebben(?) en het aantal dat je kunt recruiten. De wapens wordt verbeterd door de Spray Tags te sprayen, dit wordt uitgebreid uitgelegd in de missie 'Tagging up Turf' van Sweet. Het aantal Gangmembers dat je kan recruiten hangt af van je Respect, dit verhoog je door veel mensen te doden, veel gangwars te winnen, als het maar in strijd is met de wet . Maar het aantal wat jij wilt krijgen is niet mogelijk zonder gebruik van cheats en/of mods. @ hieronder: Wat praat jij voor wartaal? Ik denk dat die emo niet goed wordt getoond want er staat geen Spatie voor, dat was wel wat duidelijker. In dit geval gaat het iig om het aantal Gangmembers... Bewerkt: 4 juli 2007 door VWO-er Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Het geld kun je niet veranderen, aangezien alle peds ook verschillende geldbedragen bij zich hebben. Hierboven: wat bedoel je allemaal? Bewerkt: 5 juli 2007 door Blizzard Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Here we go again: Als je SA op PC hebt kun je: Met de N00bmode krijgt de homie die je spawnt het wapen dat je op dat moment bij je draagt <Incl. NV Goggles, camera enz> En als je dan op iemand richt en schiet dan zij ook hun 'wapen' gebruiken <De een gaat fotograferen met z'n hand voor de lens, de ander zet z'n NV Goggles op...> Met de All-In-One mod: Weapon Exchange Doen......................................................................... Als je SA op de PS numero 2 of op de Xbox hebt, dan ben je op die manier GEDOEMT <of hoe je dat ook mag schrijven...> Bewerkt: 4 juli 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.