Ice Banana Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 (bewerkt) Render :Hier Font : 1942 Report Ik wou 'm graag geanimeert hebben :'(, annyway Rates 'n Comments? IB Bewerkt: 4 juli 2007 door ICE BANANA Reageren
S()nny Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 ik vind het geen mooie sig van je ik ben wel betere van je gewend... wel leuke regen en bliksemeffecten maar de sig is veel te donker... en de tekst mocht veel iets meer opvallen rate: 6,7/10 gr S()nny Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Het is de bedoeling dat het donker is, s'nachts is het toch ook niet klaar? De tekst heb ik zo gedaan omdat ik eigenlijk een hekel heb aan tekst zetten op een sig, en dat manen jullie mij iedere keer aan ... annyway bedankt voor je rate. IB Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Commentaar: Ik weet dat het de bedoeling is dat het donker moet zijn maar ik kan alleen de linkerkant zien dat vind ik spijtig. Ik kan alles een beetje zien als ik de sig selecteer.Ik vind het niet zo mooi de font past niet bij je sig . Ik heb al veel betere sigs gezien . Rate: 4/10 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Lettertype: 6,33333333333333 Plaatsing: 7 Face: 7 Kleur: 5 Render: 6 Plaatsing: 7 Mooiheid: 5 Ingeblend: 6 Border: 6,5 Stijl: 6 Dikte: 7 Kleur: 4 Stijl: 4 Verdeling: 4 Achtergrond: 7 Effecten: 6 Overige: 6 Bonuspunten: Commentaar: Dit vind ik niet een mooie sig. Hij is veel te donker. Wel een originele font en mooie bliksem op de achtergrond. Render kun je bijna niet zien. Mijn scherm staat ingesteld op brightness en contrast op 100% en dan is ie nog donker. Ik weet dat je beter kunt. TOTAAL: 5,97619 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Twankala Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Ik vind dit juist een hele mooie signature. Misschien zitten er een beetje weinig effecten aan, maar daar gaat het eigenlijk niet om. Waar het voor mij vooral om gaat is wat het totaalplaatje is. En dit totaalplaatje vind ik prachtig! Het donkere, wat de meeste mensen niet goed vinden, vind ik juist heel mooi: Lekker mysterieus! De helderheid, de bliksem, de regen, de tekst... Alles is goed gelukt! EDIT: Wat ik nu zie, is dat je misschien beter de tekst in de linker onderhoek wat meer naar beneden kunt doen, zodat het gelijk staat met IB. Maar buiten dit kleine iets, heb ik er niets op aan te merken 9.7/10 Bewerkt: 5 juli 2007 door twankala Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.