Jump to content

Hayabusa

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eiji Ezaki,

Een japanse worstelaar die meer bekende was met de naam 'Hayabusa' Wat de valk betekent.

Hij was door vele een beroemdheid, Hij die echt supergoede aanvallen bij worstelen.

Hij vliegde gewoon in het rondt. Sommige gaven hem de bijnaam: Flying Assassin.

Maar... Het was jammer genoeg naar een jaartje of 2/3 zo ver ik weet afgelopen met het worstelen.

Het was october 2001, Hayabusa moest voor het eerst tegen Mamoth Sasaki.

Het wisselde de hele tijd af totdat de eerste ronde voorbij was. Even leek het of Hayabusa flink aan het winnen was.

Totdat Mamoth in greep, Hij gooide Hayabusa van het podium af op een tafel! De tafel was doormidden gebroken.

Hij pakte hayabusa op een smeet hem over de grond heen. Toen de tafel afbrak, sloeg trouwens mamoth ook nog met een stuk hout op hayabusa zijn hoofd. Hij lag dus op de grond. En Mamoth, begon in eens van die uitklapbare plastic stoeltjes te pakken. Hij legde ze op een hoop totdat hij er vijf had. Toen pakte hij hayabusa op gooide hem kijhard op die stoeltjes! Daarna legde hij er een paar op de worstelruimte. Hij sleepte hayabusa het podium op.

En dee een stoeltje om zijn nek. Daarna wou mamoth hem superhard slaan met een stoel! Maar mis! Gelukkig niet nog meer pijn verdiende deze jongen. Toen was het zijn kans! Hij greep in! Het lukte Mamoth was bijna knockout.

Hij viel van de worstelruimte af. Op de grond. Hayabusa maakte een achterover salto op hem. En sleep hem het podium op. Hij maakte eerst een sprong op hem. Daarna rende hij naar de zijkant van het worstel ruimte staan.

Die touwen die er langs gespannen zijn. Maakte een salto en kwam net naast hem. Maar nu komt het.

Hij rende dus snel naar de rand toe maakte probeerde een achterover salto te maken en ja hoor. Hij gleedt uit met zen voeten. hij viel bijna kaarsrecht op zen hoofd. En daardoor brak hij zijn nek. Hij lag zo wel uren stil. Het leek wel of de andere worstelaar: mamoth zig ineens schuldig voelde. Hij keek of er iets ergens aan de hand was. Er waren zo wel uren mensen bij Hayabusa. Hij had zijn nek gebroken. En verlamd geraakt. In 2006 kon hij voor het eerst eventjes staan. Ik hoop dat het nu beter met hem gaat. Voor de intereserende hier zijn links naar zijn laaste match. Zodat je alles nog even met je eigen ogen kan zien. http://www.youtube.com/watch?v=1dWEANYWqJg...ted&search=

De eerst ronde - Eerst wint Mamoth dan is Hayabusa in opkomst

http://www.youtube.com/watch?v=qy2EcqSS0D8...ted&search= Hier gebeurt al het ergs :N

Wees vrij om een reactie te posten. Ik maak me geen zorgen over zijn worstelcarriere maar meer om hem zelf.

Dus laat jou mening maar horen! :) Greetz s :cya:

Dit is helemaal door mijzelf beschreven en geschreven. Reacties zijn altijd welkom! Zelfs via pb :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ja, het is volgens mij ook een brommer ;)

Maar ik heb het nu over die worstelaar met dat ongeluk :N

Geplaatst:
Ja, het is volgens mij ook een brommer ;)

Maar ik heb het nu over die worstelaar met dat ongeluk :N

ik heb filmpje gezien :N en als ie daar ligt begint die andere ook nog hem te trappen enzow :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...