gtamaster1 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 hoi, ik heb volgens mij een probleempje, ik heb net een nieuwe pc net 5 uurtjes, ik installeer GTA San Andreas en ik speel hem niks aan de hand, ik installeer wat drivers doe wat op msn internet wil nog eens spelen en hij start hem niet op :S:S ik krijg zo'n laad tekentje voor 2 sec en dan niks :S weet iemand mischien wat er aan de hand is?? Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Heb je al geprobeerd om opnieuw te installeren ? Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Welke drivers heb je allemaal ingestalleerd ? Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Als je grafische drivers enzo heb aangepast, zou het kunnen helpen om het "gta_sa.set" bestand uit de "GTA San Andreas User Files" folder in "Mijn Documenten" weg te gooien. Als je het spel opnieuw opstart, wordt deze dan opnieuw aangemaakt. In dat bestand worden je settings, maar ook gegevens over je hardware/drivers opgeslagen. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 heb die al verwijderd maar heeft geen nut, ik heb de drivers van intel 12.0 geïnstalleerd volgens mij weet ik het probleem als ik gta_sa.set heb verwijderd komt er geen nieuwe bij, weet iemand of ik ergens een kan downloaden want dan zal dat denk ik het probleem wel zijn Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik kan je de mijne wel sturen, ( zie attachment) maar ik betwijfel of je daar wat mee opschiet. Wat misschien nog wel een poging waard is: Geef je "GTA San Andreas User Files" een andere naam ( zodat je je bestaande savefiles nog hebt) en installeer daarna GTA SA opnieuw. Waarschijnlijk zal dan een "GTA San Andreas User Files" worden aangemaakt. Als het daarna allemaal goed werkt, kun je je oude savegames in je nieuwe "GTA San Andreas User Files" kopiëren. gta_sa.zip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.