Jump to content

problemen met teleporter

Recommended Posts

Geplaatst:

Teleporteren met de teleporter lukt mij niet , ik blijf steeds op dezelde plaats staan , ondanks dat ik in een interieur geweest ben van dezelfde hemel als mijn bestemming .

Ik heb eens geprobeerd om het bestand places.lst te open met winrar maar ik krijg de volgende boodschap : The archive is either in unknown format or damaged .

Dit bestand is toch soms niet beschadigd ofzo , het ligt hier toch niet aan ?

Geplaatst:
Teleporteren met de teleporter lukt mij niet , ik blijf steeds op dezelde plaats staan , ondanks dat ik in een interieur geweest ben van dezelfde hemel als mijn bestemming .

Ik heb eens geprobeerd om het bestand places.lst te open met winrar maar ik krijg de volgende boodschap : The archive is either in unknown format or damaged .

het is beschadigd je hebt een probleem ik denk heel san andreas opnieuw installeren

Geplaatst:

Welke teleporter gebruik jij en hoe ga je te werk? Meestal moet je bij een teleporter het plaatstje aanklikken en dan op Teleport, als het goed is ga je dan naar een andere plek. Ik kan me het probleem echter niet voorstellen, dat het teleporten niet lukt... Maar als je even de tele wilt zeggen die je gebruikt, kunnen we het probleem misschien achterhalen.

Geplaatst:

het is beschadigd je hebt een probleem ik denk heel san andreas opnieuw installeren

Dat lijkt me een lichtelijk overdreven actie, wanneer een teleport trainer niet werkt, of wanneer je een places.lst niet kunt openen met winrar. (dat laatste komt waarschijnlijk omdat het gewoon een tekst bestand in, probeer het een te openen met notepad.)

Aan de filenaam te zien maak je gebruik van de "SA place manager", Ik zou echter zo niet weten wat er verkeerd zou kunnen gaan bij jou.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...