Thug_NL Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Zoals de titel al zegt ik heb nieuwe velgen voor Gta Sa gedownload ze staan wel bij de transfender alleen zijn ze helemaal wit (geen kleur dus) er zaten wel images bij die ik in de wheels.txd heb geload heb ik het tot zover goed gedaan of moeten ze ergens anders? alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Zoals de titel al zegtik heb nieuwe velgen voor Gta Sa gedownload ze staan wel bij de transfender alleen zijn ze helemaal wit (geen kleur dus) er zaten wel images bij die ik in de wheels.txd heb geload heb ik het tot zover goed gedaan of moeten ze ergens anders? alvast bedankt Ik heb er niet veel verstand van verder, maar volgens mij mist in dat geval de texture dan nog. Deze texture moet volgens mij ook toegevoegd worden aan die 'GTA3.img'. Misschien ben je dat dus vergeten. In dat geval raad ik je even aan dat nog te doen. Reageren
Thug_NL Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik heb er niet veel verstand van verder, maar volgens mij mist in dat geval de texture dan nog. Deze texture moet volgens mij ook toegevoegd worden aan die 'GTA3.img'. Misschien ben je dat dus vergeten. In dat geval raad ik je even aan dat nog te doen. ik heb de wheel_ .ddf/txd al toegevoegt aan de gta3.img de banden zijn er wel alleen de kleur is er niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.