Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi

ik snap er nog steeds niks van weet iemand hoe je het sterkste geweer moet pakken het lijkt of er een veld om heen staat {de brug heet kincaid bridge} alfast bedankt :duh: [/font]

Geplaatst:
hoi

ik snap er nog steeds niks van weet iemand hoe je het sterkste geweer moet pakken het lijkt of er een veld om heen staat {de brug heet kincaid bridge} alfast bedankt :duh: [/font]

ik deed het met de jetpack, dat lukte makkelijk, je hebt het waarschijnlijk over de minigun

Geplaatst: (bewerkt)

De minigun die jij waarschijnlijk bedoeld ligt op de spoorbrug..

Om die te kunnen pakken moet je de missie: Are you going to San Fierro hebben gehaald, want dat zit je ook in SF.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Maar zoals mathi hierboven^^^ al informeerde is die plek het best te bereiken met de jetpack :)

Bewerkt: door terrorkruimel
Geplaatst:

Ik zou als je de minigun pakt wel de chat oneindig ammo aan doen. Anders zijn je kogels namelijk erg snel op. :puh:

Ik zou als je de minigun pakt wel de chat oneindig ammo aan doen. Anders zijn je kogels namelijk erg snel op. :puh:

Of je gaat op bezoek bij area 69(ondergronds) en als je daar de minigun hebt kun je wel beter zorgen dat je die vriendin hebt die ervoor zorgt dat je alle wapens nog hebt als je dood gaat want je moet naar onder springen.

Dan ga jee weer naar die brug en dan weer naar de legerbasis enz enz.

Dan heb je ook zo heel wat ammo.

@ seva bedankt voor aanvulling :puh:

Bewerkt: door terrorkruimel

Of je gaat op bezoek bij area 69(ondergronds) en als je daar de minigun hebt kun je wel beter zorgen dat je die vriendin hebt die ervoor zorgt dat je alle wapens nog hebt als je dood gaat want je moet naar onder springen.

Dan ga jee weer naar die brug en dan weer naar de legerbasis enz enz.

Dan heb je ook zo heel wat ammo.

En als je er nog steeds niet aan kan geraken,zoek je beterop WikiGTA voor een vindplaats:Hier is de vindplaats->Klikkie.

Of anders moet je met een vliegtuig naartoe gaan en dan naar toe springen(met je parachute)en na vele pogingen moet dat toch lukken!

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Met de Maverick op het vliegveld van San Fierro kan je gewoon landen naast de minigun, rustig uitstappen, oppakken en weer verder vliegen. Je hoeft niet moeilijk te doen door te springen of door een parachute te gebruiken. Let er wel op dat je niet boven de marinebasis vliegt anders krijg je een wanted level van 5 sterren (net zoals bij area 69). Succes :sigaar:

Geplaatst:
Met de Maverick op het vliegveld van San Fierro kan je gewoon landen naast de minigun, rustig uitstappen, oppakken en weer verder vliegen. Je hoeft niet moeilijk te doen door te springen of door een parachute te gebruiken. Let er wel op dat je niet boven de marinebasis vliegt anders krijg je een wanted level van 5 sterren (net zoals bij area 69). Succes :sigaar:

Maar dat lukt niet als je nog niet de storyline van SF bent aan het spelen.

Of ligt dat aan mij??

Je moet eerst Las Venturas hebben geunlocked, dan is het krachtveld weg en kun je heel simpel bij de minigun op de manier die _KoE_Mzungu hierboven heeft uitgelegd.

@Hieronder: Dan gaan we ook niet moeilijk doen, hier zul je de vindplaatsen vinden van de minigun.

@_KoE_Mzungu hieronder: Niet met de helekopter? Zal dat wel een uizondering zijn.

Bewerkt: door Donwell
Maar dat lukt niet als je nog niet de storyline van SF bent aan het spelen.

Of ligt dat aan mij??

Dit kan al ná de missie The Green Sabre, vanaf dat moment kan je zonder problemen in San Fierro komen, mogelijkheden die je dan hebt zijn: Photo Opps, courier-missie met de Freeway, vechttechnieken in de plaatselijke gym en een aantal Unique Stunt Bonusses. Daarnaast zijn er in San Fierro goede wapens op te pakken, aangezien je na The Green Sabre zonder wapens zit. Voordeel om gelijk ná The Green Sabre de Photo Opps te halen is dat je dan een camera hebt met oneindig veel foto's. Nadeel is dat je er nog geen savepunt hebt. Om de Maverick op het vliegveld te pakken loop je tegen 1 v/d rode bordjes op het toegangshek, dan schuift deze open zonder dat je een vliegbrevet hebt.
Je moet eerst Las Venturas hebben geunlocked, dan is het krachtveld weg en kun je heel simpel bij de minigun op de manier die _KoE_Mzungu hierboven heeft uitgelegd.
Het krachtveld :? is volgens mij gewoon een onzichtbare barrière en je hebt er geen last van als je er met een helikopter naar toe vliegt. Dus dit kan al vanaf de missie The Green Sabre. Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...