semie Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 hoi ik weet niet hoe en waar ik een auto voor gta kan downlauden als iemand het zech het dan doe Reageren
Rullez Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik denk dat ik je het beste naar het GTA Modding Fora kan doorwijzen. Verder is het handig als je de naam van de auto had vermeld... Reageren
semie Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 het maakt mij niet uit hoe de auto heet als ik maar de link krijg waar je auto's kan downlauden plzz stuur de link naaar de sait om een auto's te downlauden Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 het maakt mij niet uit hoe de auto heet als ik maar de link krijg waar je auto's kan downlauden plzz stuur de link naaar de sait om een auto's te downlauden Hier heb je een paar site's waar je verschillende mods kunt downloaden, waaronder mods die de auto's in het spel veranderen: GTA Garage, kijk hier voor auto's. The GTA Place, kijk hier voor auto's. GTA Inside, kijk hier voor auto's. Dit waren wel een paar goede site's. Je kunt uiteraard ook zelf nog op Google zoeken naar nog meer auto mods. Je kunt bijvoorbeeld zoeken naar gta mods of gta car mods. Dan zul je vast nog wel wat meer vinden. En dan als laatste. Als je nog een keer vragen ergens over hebt, zoek dan wel het juiste gedeelte van het forum om ze te plaatsen. Ik denk dat je dit het best bij de Overige Modding Help had kunnen plaatsen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Maar het was eigelijk meer de vraag wat voor auto's jullie hebben en welke deze replace e. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Maar het was eigelijk meer de vraag wat voor auto's jullie hebben en welke deze replace e. Dat is voor elk GTAfan anders. Sommigen hebben automods op andere auto's gereplaced en andere niet. Dus heb je een automod die vervangt de auto die jij erg mooi, kan je het op lelijke auto vervangen. Reageren
menniemen Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 hoi ik weet niet hoe en waar ik een auto voor gta kan downlauden als iemand het zech het dan doe als je veel autos wil hier t zijn er iets van 1400: http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=116 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.