tjoef Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) Maar is speel héél veel blackjack en ik win bijna altijd maar mijn gambling skill wilmaar niet naar boven gaan.En ik sta te popelen om voor écht geld te spelen Zie -matthijs- Post ... ik stelde precies dezelfde vraag to -matthijs- ... aah op zo'n fiets ^^ tnx! Ja dat weet ik, maar hoeveel ik ook speel er komt niks bij Weet iemand of er een cheat is voor maximum gambling??? Je kan het spel 100% prberen uitspelen . Dan krijg je namelijk een statboost, uw stats stijgen dus. Et is natuurlijk wel veel moeite om dat te halen(mij lukt het dus niet ) @hieronder: wat bedoel je met splitens???? Bewerkt: 6 juli 2007 door tjoef Reageren
___LINX___ Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Kan je ook splitens met 21e bij gta sa? Reageren
gang-vendetta Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 tjoef: Bij SA kun je met blackjack splitsen als de eerste 2 kaarten die je krijgt van gelijke waarde zijn, bijv. 2 vieren. je krijgt dan 2 aparte spelen waarmee je weer verder kunt spelen. Dit verdubbelt wel de inzet! linx: Het is dus wel mogelijk om te splitsen bij san andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.