.Syfes Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik heb eens met C4D gespeeld en ik vind het een heel mooi sig . C4D Sig: I hope you enjoine Reageren
S()nny Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 ik vind het geen slechte sig van je maar ben wel iets beter gewend.. je had de sig wel iets groter kunnen doen want dit is zo klein de witte tekst vind ik niet zo bij de sig passen had je beter groen kunnen doen.. en dat lichte in het midden dat is veel te veel naar mijn mening daar maakt het de sig juist leeg.... en die rand boven en beneden kan volgende keer wel wat kleiner.. denk ik zo rate: 7,6/10 gr S()nny Reageren
Flitskikker Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Lettertype: 7 Plaatsing: 6,5 Face: 8 Kleur: 6,5 Render: 8,83333333333333 Plaatsing: 8,5 Mooiheid: 9 Ingeblend: 9 Border: 8,5 Stijl: 8,5 Dikte: 8,5 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 9 Effecten: 9 Overige: 8,5 Bonuspunten: Commentaar: Prachtige sig! Mooie effecten en mooie render! Alleen de font is iets te licht en te dik. Wel een mooie soort font. KUTGW! TOTAAL: 8,547619 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Mvg, Flitskikker Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Nu ik de tips van mijn medeleden heb gekregen heb ik een nieuwe sig gemaakt: @S()nny: Ik kon geen andere passende font vinden dus heb ik die genomen . Een C4D sig duurt een hele lange tijd de effects moet je wat bij bewerken om toch nog een mooie sig te maken (Niet kwaad bedoeldt) Flitskikker: Zoals ik al heb gezegd : Ik kon geen andere passende font vinden dus heb ik die genomen . Allebei bedankt voor te raten . Zijn er AUB mensen die ook willen raten heb er een hele tijd aan gewerkt . Bewerkt: 5 juli 2007 door .Syfes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.