ken9 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 hoe maak je screenshots op je ps2 Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Zie deze tutorial, daar wordt alles goed uitgelegd. @gtaman122: Ik wist niet dat er op de Playstation2 ook een printscreen knop zat of F12 . Oftewel: Eerst lezen voordat je post.... @Gta-kiler en Donwell: Jullie moeten zelf ook lezen hoor . Ik had al melding gemaakt van het feit dat gtaman niet goed had gelezen en al was dat niet zo lijkt het mij volkomen onnutig om te posten om iemand anders op zo'n soort fout te wijzen (en dan ook nog 2 keer.......) Bewerkt: 5 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Ik denk dat hier al een topic over is. Met een digitaal fototoestel. edit: of de toturial hierboven Bewerkt: 5 juli 2007 door $big$smoke$ Reageren
-Omar- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Of met de print creeen die zit naast je f12 bij mij of in die buurt en dan ga je naar paint en dan doe je bewerken en dan plakken. zo doe ik het meestal. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) Of met de print creeen die zit naast je f12 bij mij of in die buurt en dan ga je naar paint en dan doe je bewerken en dan plakken. zo doe ik het meestal. Wel de hele post lezen voordat je antwoord geeft... @Jow tommie vercety: Ik had het al wel gelezen, maar vond het de moeite waard om dit te posten. Bewerkt: 5 juli 2007 door Gta-killer Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Of met de print creeen die zit naast je f12 bij mij of in die buurt en dan ga je naar paint en dan doe je bewerken en dan plakken. zo doe ik het meestal. Kan dat ook alweer op de Playstation? Die technologie van tegenwoordig... Maar goed, even serieus. Op de PS2 zit geen Print Screen knop, dus het zal via deze tutorial hierboven genoemd moeten. Reageren
-Omar- Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Jah srry ik zag het niets srry mods/admins ik ben net uit bed Reageren
ken9 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ps2 Save Builder waar kun je da downloaden Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ps2 Save Builder waar kun je da downloaden Heb je al in google ingetypt? daar moet het wel te vinden zijn Reageren
ken9 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) uhhmmm.... welke versie is de nieuwste vind allemaal v0.8 is da de goede? heeft anders iemand een link waar je hem kan downloaden dat je altijd de goede hebt Bewerkt: 5 juli 2007 door ken9 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 (bewerkt) uhhmmm.... wel versie is de nieuwste vind allemaal v0.8 is da de goede? Alle versies moeten werken, het is natuurlijk het beste om de laatste versie te hebben. Met 0.8 moet het dus ook lukken. Bewerkt: 5 juli 2007 door Gta-killer Reageren
ken9 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 wat is de laatste versie en waar zou ik hem kunnen downloaden Reageren
ken9 Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 doe maar rustig ik heb er al een hoor Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Zowel de 'PS2 savebuilder' als de 'Gallery Viewer' kan je in >deze post< vinden. Ik gebruik ze zelf ook en het werkt prima. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.