___LINX___ Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Weet iemand hoe ik bijv. Radio 538 in spel kan krijgen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Volgens mij is dit onmogelijk, je kunt wel met behulp van de 'User Track Player' je eigen muziek draaien in GTA San Andreas. Deze nummer moet je zetten in 'Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files --> User Tracks'. Er kunnen uitsluitend WAV's en Mp3's in je User Tracks-map staan. Als je je nummers erin hebt gezet moet je GTA San Andreas opstarten en naar 'Options --> Audio Options' gaan en op 'Scan User Tracks' klikken. Start nu een savegame en zet je radiozender op 'User Track Player'. Als er reclame komt moet je even op F5(Skip) drukken, dit werkt ook als je een ander nummer wilt beluisteren. Groeten, VWO-er Reageren
___LINX___ Geplaatst: 5 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ja dat weet ik en heb ik ook maar wil radio :$ Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Wellicht valt er wat via de zoekfunctie of via Google te vinden maar ik schat de kans klein. Ik heb wel iets gelezen over de naam van de 'User Track Player' veranderen, op dit forum dus dan moet je even de zoekfunctie gebruiken. Je kan natuurlijk ook iets van Radio 538 in je User Tracks-map zetten, zolang het maar in WAV op Mp3-formaat staat . Een echte radio is niet mogelijk. Reageren
gang-vendetta Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ja dat weet ik en heb ik ook maar wil radio :$ Dit is niet mogelijk. je kan het er alleen in zetten als het opgenomen is. Dan hoor je wel alle onderwerpen die erin zitten keer op keer net als de andere radiostations in SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.