HaVOC Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 ja en ik ging helena opzoeken en ze stond vanboven op een dak te schieten naar bordjes ik ging er mee gaan praten en ze zei ik wil je niet je hebt teveel spiere :s Reageren
GI_Joe Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Schieten?Ze staat gewoon met iemand te praten daar. nou als ik eraan kom staat ze te VECHTEN met iemand. en dan kom ik eraan en dan valt ze me aan :o Reageren
Lennert Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) Waarschijnlijk weer zo'n probleem als sommige hebben bij de missie Burning Desires, waar Denise ook gaat vechten. Bewerkt: 30 december 2004 door Lennert Reageren
GI_Joe Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 en hoe lost men dit op? Reageren
HaVOC Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Waarschijnlijk weer zo'n probleem als sommige hebben bij de missie Burning Desires, waar Denise ook gaat vechten. nee ik zit by up up and away ... maar ik moet nog air raid doen en nog een paar missie's zoals zeroing in Reageren
Lennert Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 nee ik zit by up up and away ... maar ik moet nog air raid doen en nog een paar missie's zoals zeroing in Wat is dat voor een antwoord :huh: Snap er niks van Reageren
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 je was bij de verkeerde je was bij helena die staat op het dak te schietem. Reageren
GI_Joe Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 je was bij de verkeerde je was bij helena die staat op het dak te schietem. nu we het toch over die helena hebben. die zie ik helemaal niet staan ofzo, en dat mens die barbara in las apulgalos of iets in die richting die schiet me constant op men donder! Reageren
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 wacht even barbera ontmoet je in de woustijn toch?? heeft die een geweer dan?? zij kanlde toen niet op mij. Reageren
X-TX Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) wacht even barbera ontmoet je in de woustijn toch??heeft die een geweer dan?? zij kanlde toen niet op mij. Mij ook niet ze is wel politie agent maar ze schiet niet, en ik heb 27% met haar en nu is ze nooit thuis @ skimi Het is misschien voor jou oud nieuws maar er zijn volgens mij genoeg mensen die dit nog niet wisten en wat wil jij met slotje doen :lol: ff offtopic zeker Bewerkt: 30 december 2004 door neophyte13-2 Reageren
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ja meestal is het wel iemand roept slotje kom er een slotje komt er iemand kijken,denkt die ownee wou nog wat vragen moet die weer een toppic maken. ojah weet iemand ook wat er gebuert als je met die anderen 100%hebt???. Reageren
easteregg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) volgens mij zijn der al topics over hoor Bewerkt: 30 december 2004 door easteregg Reageren
GI_Joe Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) al lang bekent SLOTJE voor jou misschien, damn... egoïstisch zeg.... maar dat mens die barbara in de woestijn, die schiet op me, wat moet ik nu doen? Bewerkt: 30 december 2004 door GI_Joe Reageren
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) al lang bekent SLOTJE voor jou misschien, damn... egoïstisch zeg.... maar dat mens die barbara in de woestijn, die schiet op me, wat moet ik nu doen? umm mischien moet je snel naarhaartoe en dan op haar richten en dan pijltje naar rechts drukken(mischien zegt ze dan ja ok ik bel je wel enal) mischien schiet ze bij somigen omdat ze je heeft mensen zien doodschieten?? Want ze is wel een police. Bewerkt: 30 december 2004 door easter egg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.