Jump to content

aanmelden voor site doet het niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

aangezien het probleem verholpen is heb ik nu een ander probleem,,

ik zie die 2 introfilmpjes

en daarna zie ik helemaal zwart beeld

Bewerkt: door joey breemer
Geplaatst:
aangezien het probleem verholpen is heb ik nu een ander probleem,,

ik zie die 2 introfilmpjes

en daarna zie ik helemaal zwart beeld

Je ziet de twee introfilmpjes als je MTA opstart, neem ik aan? In dat geval, verwijder mods als je deze er op hebt staan. Je kan helaas geen MTA spelen als je mods hebt geïnstalleerd, dus deze dient eerst verwijderd te worden. Een andere optie is de verkeerde versie. Voordat we daar op verder gaan moet ik eerst je versienummer weten, deze staat in je hoofdmenu van GTA: San Andreas. Tot slot kan het eventueel liggen aan Windows Vista, aangezien MTA tot op heden nog niet goed functioneert met Vista.

uhm,waar staat me nummerversie? ik vind hem niet kan het zijn dat het msvcp71.dll is?

Bewerkt: door joey breemer
uhm,waar staat me nummerversie? ik vind hem niet kan het zijn dat het msvcp71.dll is?

Om welke GTA gaat het eigenlijk? Voor San Andreas zie je je versienummer in het hoofdmenu. Zie je daar niets staan, dan heb je gewoon V1. Overigens kan het ook zijn dat je Vice City hebt, aangezien ik dat bestand niet ken van San Andreas. Heb je overigens ook Vista geïnstalleerd? Zo ja, dan ligt het daar hoogstwaarschijnlijk aan.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Om welke GTA gaat het eigenlijk? Voor San Andreas zie je je versienummer in het hoofdmenu. Zie je daar niets staan, dan heb je gewoon V1. Overigens kan het ook zijn dat je Vice City hebt, aangezien ik dat bestand niet ken van San Andreas. Heb je overigens ook Vista geïnstalleerd? Zo ja, dan ligt het daar hoogstwaarschijnlijk aan.

Versie 1.0 Gta San Andreas Windows XP

Geplaatst:

Dan zou MTA het gewoon moeten doen, eventuele problemen met je versie kunnen we dan nu uitsluiten, net zo als het Vista probleem. Een oorzaak die dan eventueel kan overblijven is die van het gebruik van mods. Heb je wellicht mods geïnstalleerd die dit probleem veroorzaakt? Ik raad je in ieder geval aan even opnieuw te installeren. Het is inderdaad een simpele suggestie, maar het verhelpt vaak problemen. Installeer MTA vervolgens weer, en probeer het daarna nog eens. Kijk overigens ook nog even je firewall na, het kan namelijk zo maar zijn dat MTA tegengehouden wordt, en daarom niet opstart. Hebben beide suggesties geen effect, trek dan hier nog eens aan de bel.

Dan zou MTA het gewoon moeten doen, eventuele problemen met je versie kunnen we dan nu uitsluiten, net zo als het Vista probleem. Een oorzaak die dan eventueel kan overblijven is die van het gebruik van mods. Heb je wellicht mods geïnstalleerd die dit probleem veroorzaakt? Ik raad je in ieder geval aan even opnieuw te installeren. Het is inderdaad een simpele suggestie, maar het verhelpt vaak problemen. Installeer MTA vervolgens weer, en probeer het daarna nog eens. Kijk overigens ook nog even je firewall na, het kan namelijk zo maar zijn dat MTA tegengehouden wordt, en daarom niet opstart. Hebben beide suggesties geen effect, trek dan hier nog eens aan de bel.

ik trek nogmaals aan de bel ik heb mta opnieuw geinstaleerd en gta san ook en nu ken ik het nog steeds niet spelen maar ik krijg iets waar ik me voor moet aanmelden

Bewerkt: door RTS

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...