Jump to content

Empire Building

Gta Soldier

Recommended Posts

Weet iemand wanneer je helemaal geen last meer hebt van een andere gang want ik heb nu alle bedrijven van de sharks verslagen en overgenomen maar ze blijven aanvallen doen op mijn bedrijven.

Delen op andere websites

Weet iemand wanneer je helemaal geen last meer hebt van een andere gang want ik heb nu alle bedrijven van de sharks verslagen en overgenomen maar ze blijven aanvallen doen op mijn bedrijven.

Dit is verschillend voor elke gang. Bij sommige gangs is het zo dat ze blijven bestaan, ookal heb je alles van ze veroverd, bijvoorbeeld de Bikers. Maar er zijn ook gangs die je tijdens de storyline uitroeit, of wegjaagt. Een paar voorbeelden hiervan zijn de Cholos of de Sharks. Omdat je het hierboven over de Sharks denk ik dat je die bedoelt. Volgensmij worden die verdreven na de missie 'Farewell to arms', van Gonzalez.

Delen op andere websites

Dit is verschillend voor elke gang. Bij sommige gangs is het zo dat ze blijven bestaan, ookal heb je alles van ze veroverd, bijvoorbeeld de Bikers. Maar er zijn ook gangs die je tijdens de storyline uitroeit, of wegjaagt. Een paar voorbeelden hiervan zijn de Cholos of de Sharks. Omdat je het hierboven over de Sharks denk ik dat je die bedoelt. Volgensmij worden die verdreven na de missie 'Farewell to arms', van Gonzalez.

Maar ik heb de story line al voltooid en toch blijven de sharks komen. En als je alle bedrijven hebt blijven sommige gangs dan aanvallen.

Delen op andere websites

Maar ik heb de story line al voltooid en toch blijven de sharks komen. En als je alle bedrijven hebt blijven sommige gangs dan aanvallen.

Tsja, dan wordt het wat moeilijker. Er zijn veel trucjes om te aanvallen (tijdelijk) te laten stoppen, want helemaal stoppen ze nooit. Wat ik altijd doe is niet reageren op deze aanvallen. Ze zullen dan je Empire buildings blijven aanvallen voor een tijdje, maar daarna stoppen ze meestal voor een langere tijd. Nu kan je alles repareren etc. Een andere manier is saven tijdens een aanval. Nadat je gesaved hebt is de aanval gestopt, en dan komen ze soms voor een langere tijd niet meer. Maar dit zijn dus slechts trucjes die meestal werken, ik kan je niet garanderen dat ze voor altijd zullen stoppen, en dat het echt goed werkt.

Delen op andere websites

• 2 weken later...

das spijtig!!!!

ik ben nu bezig alle empire buildings over te nemen van de bikers maar als het waar is dat ze maar blijven aanvallen dan is dat dan toch wel een probleem, want aardige jongens zijn het ook niet bepaald.

nog een vraagje:

als een andere gang je steeds maar aanvalt kunnen ze dan je empire buildings dan niet terug overnemen???

Delen op andere websites

nog een vraagje:

als een andere gang je steeds maar aanvalt kunnen ze dan je empire buildings dan niet terug overnemen???

Dat is inderdaad mogelijk dat een andere gang steeds aanvalt en dat ze je Empire Buildings terug kunnen veroveren. De Bikers en Sharks zijn de bendes die het lastigst zijn in Vice City. De Bikers zijn lastig doordat ze steeds een aanval uitvoeren op je Empire Buildings en de Sharks zijn lastig doordat ze zwaar zijn bewapend.

Delen op andere websites

Er is een manier om de aanvallen op ieder moment definitief te stoppen:

ga naar een safehouse en sla daar je spel op. Druk hierna 'start' > 'game' > 'load game' en laad het spel dat je zojuist hebt opgeslagen, de aanvallen stoppen nu voorgoed.

Je kan ook gewoon een hoofdmissie uitspelen om het zelfde resultaat te bekomen.

Veel succes!

Fre

Delen op andere websites

ga naar een safehouse en sla daar je spel op. Druk hierna 'start' > 'game' > 'load game' en laad het spel dat je zojuist hebt opgeslagen, de aanvallen stoppen nu voorgoed.

Veel succes!

Fre

ik heb nog geen enkele aanval gehad ( missieloos dan )

beginnen die na een of andere missie ofzo?

Delen op andere websites

Je kunt gerust zoveel mogelijk bedrijven overnemen maar ik geef je een tip: Verdedig je bedrijven niet maar repareer ze ! Ik weet dat het duur zal worden ($500, $1000 of $1500 per keer, ligt aan de schade) maar hoe vaker en meer gang-leden je killt, hoe kwader ze worden ^_^ ! Dus kill geen enkele gang-member en verdedig niet en op een gegeven moment vallen ze nooit meer aan en laten ze je met rust.

Delen op andere websites

Veel succes!

Fre

ik heb nog geen enkele aanval gehad ( missieloos dan )

beginnen die na een of andere missie ofzo?

Je moet sowieso de missie 'To Victor, The spoils' gehaald hebben, maar ik neem aan dat je die al voltooid hebt. Waarschijnlijk heb je gewoon nog niet zoveel ruzie met gangs, in de storyline en bij het overnemen van Empire Buildings. Bij dat laatste vallen ze zij jouw meestal meteen daarna aan, en soms 2x.

nog een vraagje:

Dat is inderdaad mogelijk dat een andere gang steeds aanvalt en dat ze je Empire Buildings terug kunnen veroveren. De Bikers en Sharks zijn de bendes die het lastigst zijn in Vice City. De Bikers zijn lastig doordat ze steeds een aanval uitvoeren op je Empire Buildings en de Sharks zijn lastig doordat ze zwaar zijn bewapend.

Ik wil nog even wat toevoegen; je kan je Empire Building kan niet bij elke willekeurige aanval verliezen, daarvoor moet de health van je Empire Building eerst op 0 staan. Dit kan je zien in het hoofdmenu. Als je op start klikt zie je op de map bij elke Empire Building een rood metertje, die de health moet voorstellen. Als deze laag is moet je je Empire Building dus snel repareren. Ook kan je het meestal zien aan het uiterlijk van je Empire Building, hoe lager de health, hoe meer beschadiging je Empire Building heeft.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

ik heb de hele storyline nu uitgespeeld en ben nu bezig alle Empire Building over te nemen en ik heb geen tijd om aante vallen ik rij nu gewoon van de aanval naar de andere aanval ik heb zelfs geen tijd om naar amunation te gaan ofzo. help!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...