dudedude Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 kan je die broek van ryder ergens kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Ik dacht dat je alleen z'n vest kan kopen, en de rest niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Dat vind ik echt een vette broek maar volgens mij kan je die niet kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Zulke soort broeken verkopen ze wel bij Zip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Volgens mij zijn het de Blue Khakis van Zip ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Even off-topic, die pet ik zeker nergends te koop? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Wat is Off-Topic? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aegis Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 nee alleen dat vest is volgens mij te koop bij urban als ik goed had... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 Wat is Off-Topic? :huh: Dat is een post wat niet over het onderwerp gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik was ook al naar die pet opzoek alleen nog niet gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 lelijke scoot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 dat heeft niks met de vraag te maken, mastermind, en btw ik vind hem wel erg mooi, maar volgens mij is die pet nergens te krijgen, ik hem nooit in 1 van de kledingwinkels gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 die pet is nergens te koop nee, maar wel een gewone pet in het zwart , en die khakis kan je wel kopen is ook zon soort broek net als ryder lekker wijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) lelijke scoot Mastermidn :angry: Ik ben dan geen moderator/admin. Maar ik ben volgens mij volledig in m'n recht als ik zeg: GA NIET OVERAL OFFTOPIC!! :angry: De khakis blue broek is te koop bij Sub Urban, De jas die er het meest op lijkt is te koop bij Binco: Combat Jacket. Shoes: black low tops: Binco Cap: weet ik nog niet. *sorry* Bewerkt: 17 december 2004 door GTA 0wn3r Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
beanzz Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 cap is niet te koop ,, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.