Jump to content

GTA IV Demo, wel of niet ?


IV trailer

komt er een speelbare GTA IV demo  

202 leden hebben gestemd

  1. 1. denk je dat er een speelbare demo komt?

    • vrijwel zeker ja
      27
    • vrijwel zeker nee
      105
    • weet niet
      54
  2. 2. wil je dat er een speelbare demo komt?

    • ja
      141
    • nee
      45


Recommended Posts

Things will be different he? Maar iedereen zegt dat, maar omdat dat 1 woordje is uit trailer 1, hoeft het nog niet het motto te zijn van GTA IV. Het betekent gewoon dat hij hoopt dat hij in Liberty City geen mensen hoeft killen, smokkelen of verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    15

  • IV trailer

    9

  • Rensch

    6

  • mrwhoopy

    5

Things will be different he? Maar iedereen zegt dat, maar omdat dat 1 woordje is uit trailer 1, hoeft het nog niet het motto te zijn van GTA IV. Het betekent gewoon dat hij hoopt dat hij in Liberty City geen mensen hoeft killen, smokkelen of verkopen.

ja inderdaad, iedereen brengt dat: things will be different veeeeels te ver. het was gewoon een naam en quote uit de trailer. maar natuurlijk zijn dingen in het spel ook anders, maar daar zijn we door alle previews dan ook al lang achter. Maar door sommige mensen word het als argument gebruikt voor nogal domme dingen :puh: "ik denk dat je moet douchen in gta 4, en je was ophangen, ze zeiden toch things will be different" :puh: zulke dingen misschien niet precies, maar het komt er in de buurt.

Dat things will be different was gewoon een mysterieuze titel om de aandacht te trekken voor de trailer, en Niko zei het gewoon in een zin waaruit duidelijk werd dat hij hoopte dat hij in liberty city een beter leven hoopte te krijgen en de nare dingen uit zn verleden niet meer hoefde te doen.

De tweede trailer heette looking for that special someone, maar dat was ook gewoon een quote uit het midden van een zin wat verder niks hoeft te betekenen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik ga druk op onderzoek uit en blijf Marketplace van Xbox360 druk volgen. Helaas slechts een demo van EA's nieuwe game Skate gevonden, die ook wel geschikt leek naar mijn zin. Toch overtref ik graag een nieuwe game zoals GTA IV. Ik hoop maar dat de lulkoek die jullie vertellen de waarheid mocht zijn.... Helaas kan ik er niet op vertrouwen.

Natuurlijk volg ik ook druk de Game-Magazine's, voornamelijk de PU (PowerUnlimited).

Daarin las ik laatst nog dat de release van GTA IV al in oktober 2007 zou verschijnen, en nu bleek ik ergens anders weer vandaan te kunnen halen dat dat slechts leugens waren en het spel pas volgend jaar maart uit zal komen...

Ik ben eventjes compleet de draad kwijt. Ik moet nu toch echt komen te weten wanneer de release nu werkelijk is, want ik moet nog wat centjes apart leggen voor ik het kan halen!

Link to comment
Delen op andere websites

Daarin las ik laatst nog dat de release van GTA IV al in oktober 2007 zou verschijnen, en nu bleek ik ergens anders weer vandaan te kunnen halen dat dat slechts leugens waren en het spel pas volgend jaar maart uit zal komen...

dat ie in oktober kwam dat was geen leugen hoor. maar het spel is gewoon uitgesteld en daarom zijn er mischien mensen die het als liegen opvatten. maar de uitgifte datum is nog niet bekent,(nee rockstar zelf weet het ook nog niet)ze weten alleen maar dat het ergens tussen 1februari en april komt te liggen. oftewel in het tweede fiscale jaar van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik ga druk op onderzoek uit en blijf Marketplace van Xbox360 druk volgen. Helaas slechts een demo van EA's nieuwe game Skate gevonden, die ook wel geschikt leek naar mijn zin. Toch overtref ik graag een nieuwe game zoals GTA IV. Ik hoop maar dat de lulkoek die jullie vertellen de waarheid mocht zijn.... Helaas kan ik er niet op vertrouwen.

Natuurlijk volg ik ook druk de Game-Magazine's, voornamelijk de PU (PowerUnlimited).

Daarin las ik laatst nog dat de release van GTA IV al in oktober 2007 zou verschijnen, en nu bleek ik ergens anders weer vandaan te kunnen halen dat dat slechts leugens waren en het spel pas volgend jaar maart uit zal komen...

Ik ben eventjes compleet de draad kwijt. Ik moet nu toch echt komen te weten wanneer de release nu werkelijk is, want ik moet nog wat centjes apart leggen voor ik het kan halen!

je hoeft niet xbox live market place voor een demo van gta 4 te volgen. het is onwaarschijnlijk dat er een demo uit komt van gta 4. Als er een komt, dan veel dichterbij de release in begin 2008, en dan word het echt wel aangekondigd. nu hoef je daar je tijd voorlopig nog niet voor te verdoen.

als je de laatste marketplace downloads wil volgen kan je ook op majornelson.com terecht, daar worden alle downloads gepost en bij gezet voor welke regio het is e.d.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je hebt gelijk. Maar ik hou de Marketplace downloads ook niet zo druk bij, eerlijk gezegd. En al zou ik dat doen, dan zou ik het inderdaad via internet doen. Dat kost me minder tijd. En bedankt voor de info van de release, maar daar wist ik inmiddels al weer wat informatie over.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
mijn klasgenoten op school beweren dat ze een demo konden spelen gedownload van internet van gtaIV. ze wilden wel laten zien maar ze moesten stoppen maar ik zag wel iets staan in start van rockstar games voordat ze hem uitzetten. zou het waar zijn dat er iets op internet staat wat niet voor publiek bedoelt is? ze waren de site allemaal vergeten? het zou een dikke leugen kunnen zijn natuurlijk.

EDIT: nouw lijkt het net of ik dit topic heb aangemaakt do. nouw dat is dus niet waar moderators schult :@...... :puh:

EDIT2: heb er voor de grap maar een poll bij gedaan

weet je dat ze in polen gta IV al voor de pc hebben die heb ik gekocht daar en meegenomen naar nederland en hoe is super mooi!!!!!!!!!!!!! :Y:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

is aan de ene kant waar ja. maar het schijnt dat er voor X360 games altijd een speelbare demo uikomt ofzow. dus waarschijnlijk ook voor IV. En het zou wel een beetje weer passen bij de "things will be diferent" stijl die ze gebruiken ;)

Dat "things will be different" was meer gericht op dingen in de game hoor. Ik denk niet dat ze het daarmee over hun marketingtechniek hebben :cab:

:cya:

Boris H.

ik vind nog steeds dat dat hele things will be different gebeuren veels te ver word genomen met alles. het was gewoon een titel van een trailer, en een zin die hij daarin zei. zelfde met trailer 2..maar looking for that special someone betekend toch ook niet gelijk dat het hele spel eigenlijk een liefdes verhaal is :puh: beetje rare vergelijking maar je snapt me hoop ik wel :puh:

het is een heel nieuw deel, natuurijk word het anders dan voorgaande delen..maar om nou achter elk ding iets te verdenken vanwege een titel van een trailer :puh:

Nee, er zal geen demo uitkomen voor BEIDE console's.

Er zal wel een 3e Trailer komen :tu: waarschijnlijk in september:).

Denk is na: 1e Trailer Maart 3/2007

2e Trailer Juni 6/2007

3e Trailerr September (waarschijnlijk) 9/2007

Er zit hier iets aan toch? ;)

ik weet dat op (zeggen ze) 30 ocktober uitkomt voor de pc ik ben dan 8 dagen later jarig!!! ik heb dan in mijn andere post dat ik hem al heb maar ik koop hem voor een vriend van mij :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

mijn klasgenoten op school beweren dat ze een demo konden spelen gedownload van internet van gtaIV. ze wilden wel laten zien maar ze moesten stoppen maar ik zag wel iets staan in start van rockstar games voordat ze hem uitzetten. zou het waar zijn dat er iets op internet staat wat niet voor publiek bedoelt is? ze waren de site allemaal vergeten? het zou een dikke leugen kunnen zijn natuurlijk.

EDIT: nouw lijkt het net of ik dit topic heb aangemaakt do. nouw dat is dus niet waar moderators schult :@...... :puh:

EDIT2: heb er voor de grap maar een poll bij gedaan

weet je dat ze in polen gta IV al voor de pc hebben die heb ik gekocht daar en meegenomen naar nederland en hoe is super mooi!!!!!!!!!!!!! :Y:tu:

lieg lieg :N

Link to comment
Delen op andere websites

rot toch op met demo. ik wil gewoon het hele spel in een keer en niet alvast de gameplay zonder echte inhoud. dan verpest je gelijk het hele achterovergeblasen worden bij het echte spel. en ja dan kun je wel zeggen dan speel je de demo toch lekker niet. maar dan krijg je toch verlijding he? en bovendien lees je dan van anderen hoe leuk het allemaal wel niet is, terwijl je zelf netjes probeert te wachten op het echte spel.

wel of geen demo ik ga gelijk voor de egte zoals denk ik alle GTA fans van GTAforum.nl :D

of je moet met een PC zitte(of zonder ps3 ,360 )

ik weet een crack wel voor de pc je moet de orginele cd kopie van maken op een pc cd dan in je pc douwen dat heb ik op een forum gelezen (ik denk dat dat niet kan) het zou wel raar zijn als dat kan

Link to comment
Delen op andere websites

rot toch op met demo. ik wil gewoon het hele spel in een keer en niet alvast de gameplay zonder echte inhoud. dan verpest je gelijk het hele achterovergeblasen worden bij het echte spel. en ja dan kun je wel zeggen dan speel je de demo toch lekker niet. maar dan krijg je toch verlijding he? en bovendien lees je dan van anderen hoe leuk het allemaal wel niet is, terwijl je zelf netjes probeert te wachten op het echte spel.

wel of geen demo ik ga gelijk voor de egte zoals denk ik alle GTA fans van GTAforum.nl :D

of je moet met een PC zitte(of zonder ps3 ,360 )

ik weet een crack wel voor de pc je moet de orginele cd kopie van maken op een pc cd dan in je pc douwen dat heb ik op een forum gelezen (ik denk dat dat niet kan) het zou wel raar zijn als dat kan

GTA IV voor de PC is nog niet eens aangekondigt.

Dus jij kan hem niet al hebben meegenomen uit polen!!!!

Je kan nog geen crack hebben voor GTA IV omdat er nog geen GTA IV is voor de pc.

Dus dit soort berichten zijn een beetje nutteloos.... Denk je ook niet ??? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

rot toch op met demo. ik wil gewoon het hele spel in een keer en niet alvast de gameplay zonder echte inhoud. dan verpest je gelijk het hele achterovergeblasen worden bij het echte spel. en ja dan kun je wel zeggen dan speel je de demo toch lekker niet. maar dan krijg je toch verlijding he? en bovendien lees je dan van anderen hoe leuk het allemaal wel niet is, terwijl je zelf netjes probeert te wachten op het echte spel.

wel of geen demo ik ga gelijk voor de egte zoals denk ik alle GTA fans van GTAforum.nl :D

of je moet met een PC zitte(of zonder ps3 ,360 )

ik weet een crack wel voor de pc je moet de orginele cd kopie van maken op een pc cd dan in je pc douwen dat heb ik op een forum gelezen (ik denk dat dat niet kan) het zou wel raar zijn als dat kan

GTA IV voor de PC is nog niet eens aangekondigt.

Dus jij kan hem niet al hebben meegenomen uit polen!!!!

Je kan nog geen crack hebben voor GTA IV omdat er nog geen GTA IV is voor de pc.

Dus dit soort berichten zijn een beetje nutteloos.... Denk je ook niet ??? :duh:

Moet ineens aan iets denken:

Zoals iedereen ziet is er veel in het GTA IV forum gebeurd, om er wat meer structuur in te brengen. Daarom kan je vanaf nu in wat generale topics discussieren, en is het niet de bedoeling dat iemand voor ieder nieuw feitje of kleinigheidje. De reden van deze verandering is vrij simpel, er was weinig structuur te vinden in GTA IV, en met de drukte de komende tijd wilde we dit veranderen. Op deze manier dus.

Natuurlijk zijn ook hier de forumregels van kracht, maar nog even een paar regels op een rijtje:

  • Niet zelf feiten verzinnen.
  • Geen ingescande previews (of links naar dergelijk materiaal).
  • Geen links naar niet officieel vrijgegeven beeldmateriaal, zoals filmpjes.
  • Spam wordt beloond met 20% warn.
  • Weet het verschil tussen een gerucht en een feit!
  • Heb je een goed idee voor een algemeen discussie topic (dus één die in "handige topics" komt)? Stuur een PM naar PatrickW of naar mij (Dutchy3010).

Denk voor je een topic opent goed na of het topic al niet bestaat of dat het bij een ander topic gepost kan worden, gebruik van tevoren ook altijd even de Zoekfunctie.

Woops?

Link to comment
Delen op andere websites

weet je dat ze in polen gta IV al voor de pc hebben die heb ik gekocht daar en meegenomen naar nederland en hoe is super mooi!!!!!!!!!!!!! :Y:tu:

Bijna grappig >.< het is op de pc nog niet eens aangekondigd. Gedraag je alsjeblieft niet als een 10 jarige.... en die hebben we volgensmij zelfs hier op het forum en doen zo lomp niet

Bewerkt: door Valto
Link to comment
Delen op andere websites

rot toch op met demo. ik wil gewoon het hele spel in een keer en niet alvast de gameplay zonder echte inhoud. dan verpest je gelijk het hele achterovergeblasen worden bij het echte spel. en ja dan kun je wel zeggen dan speel je de demo toch lekker niet. maar dan krijg je toch verlijding he? en bovendien lees je dan van anderen hoe leuk het allemaal wel niet is, terwijl je zelf netjes probeert te wachten op het echte spel.

wel of geen demo ik ga gelijk voor de egte zoals denk ik alle GTA fans van GTAforum.nl :D

of je moet met een PC zitte(of zonder ps3 ,360 )

ik weet een crack wel voor de pc je moet de orginele cd kopie van maken op een pc cd dan in je pc douwen dat heb ik op een forum gelezen (ik denk dat dat niet kan) het zou wel raar zijn als dat kan

mischien in je dromen

het is nog niet eens uit voor de pc :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...