Jump to content

GTA IV Demo, wel of niet ?

komt er een speelbare GTA IV demo  

202 leden hebben gestemd

1. 1. denk je dat er een speelbare demo komt?

• vrijwel zeker ja
      27
    • vrijwel zeker nee
      105
    • weet niet
      54
  2. 2. wil je dat er een speelbare demo komt?

• ja
      141
    • nee
      45

Recommended Posts

Geplaatst:
is aan de ene kant waar ja. maar het schijnt dat er voor X360 games altijd een speelbare demo uikomt ofzow. dus waarschijnlijk ook voor IV. En het zou wel een beetje weer passen bij de "things will be diferent" stijl die ze gebruiken ;)

Dat "things will be different" was meer gericht op dingen in de game hoor. Ik denk niet dat ze het daarmee over hun marketingtechniek hebben :cab:

:cya:

Boris H.

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

15

• IV trailer

9

• Rensch

6

• mrwhoopy

5

Geplaatst:
is aan de ene kant waar ja. maar het schijnt dat er voor X360 games altijd een speelbare demo uikomt ofzow. dus waarschijnlijk ook voor IV. En het zou wel een beetje weer passen bij de "things will be diferent" stijl die ze gebruiken ;)

Dat "things will be different" was meer gericht op dingen in de game hoor. Ik denk niet dat ze het daarmee over hun marketingtechniek hebben :cab:

Boris H.

ik vind nog steeds dat dat hele things will be different gebeuren veels te ver word genomen met alles. het was gewoon een titel van een trailer, en een zin die hij daarin zei. zelfde met trailer 2..maar looking for that special someone betekend toch ook niet gelijk dat het hele spel eigenlijk een liefdes verhaal is :puh: beetje rare vergelijking maar je snapt me hoop ik wel :puh:

het is een heel nieuw deel, natuurijk word het anders dan voorgaande delen..maar om nou achter elk ding iets te verdenken vanwege een titel van een trailer :puh:

Geplaatst:

Boris H.

ik vind nog steeds dat dat hele things will be different gebeuren veels te ver word genomen met alles. het was gewoon een titel van een trailer, en een zin die hij daarin zei. zelfde met trailer 2..maar looking for that special someone betekend toch ook niet gelijk dat het hele spel eigenlijk een liefdes verhaal is :puh: beetje rare vergelijking maar je snapt me hoop ik wel :puh:

het is een heel nieuw deel, natuurijk word het anders dan voorgaande delen..maar om nou achter elk ding iets te verdenken vanwege een titel van een trailer :puh:

Nee, er zal geen demo uitkomen voor BEIDE console's.

Er zal wel een 3e Trailer komen :tu: waarschijnlijk in september:).

Denk is na: 1e Trailer Maart 3/2007

2e Trailer Juni 6/2007

3e Trailerr September (waarschijnlijk) 9/2007

Er zit hier iets aan toch? ;)

Geplaatst:

dooooo ik dacht al die tijd dat een demo voor de Xbox360 een feit was, omg-er-de-omg. heb ik voor niks zo lopen balen en het aan vrienden lopen rondbazuinen.

Geplaatst:
dooooo ik dacht al die tijd dat een demo voor de Xbox360 een feit was, omg-er-de-omg. heb ik voor niks zo lopen balen en het aan vrienden lopen rondbazuinen.

nee geen feit. niet voor elk spel HOEFT een demo uit te komen. iemand had het in het geruchten topic gezet (alosf het een feit was) maar dat was een bericht gekopieerd van het xbox forum uit 2006..waarin stond dat de demo binnenkort zou komen. jaar verder, nog geen demo :puh: ik geloof dat die gast die dat als eerst had gepost nog vol houd dat er een demo verschijnt op marketplace :puh:

Geplaatst:

hmm leuk als er een demo komt mer ik wil liever niks spele zodat als ik de complete game krijg alles nog nieuw is :cya:

Geplaatst:

Omg man hoeveel posts heb ik hier gelezen met: Ja ze releaste eerst ook geen demo dus waarom nu wel.. :S

Jonge misschien doen ze het nu wel anders met de demo kijk maar er komen maar 3 filmpjes en eerst? iets van 15.. misschien doen ze nu dan ipv filmpjes een demo :duh:

Geplaatst:
Omg man hoeveel posts heb ik hier gelezen met: Ja ze releaste eerst ook geen demo dus waarom nu wel.. :S

Jonge misschien doen ze het nu wel anders met de demo kijk maar er komen maar 3 filmpjes en eerst? iets van 15.. misschien doen ze nu dan ipv filmpjes een demo :duh:

ja inderdaad..ze doen nu maar 3 trailer.. omdat ze ervan geleerd hebben teveel informatie vrij te geven zoals ze bij san andreas hadden gedaan, waardoor er geen verassingen meer zijn wanneer je het spel echt speelt. daarom geven ze nu maar 30 procent van de features/info etc van gta iv weg voor de release. een demo zou bij dat beleid wel een erg grote spoiler zijn hè? dus ja ze doen het anders..maar ipv je meer te verwennen met info en voorproefjes, juist minder om het spel er bij de release juist interessanter op te maken.

Geplaatst:

Nee ik hoop dat er geen Demo komt, want dan denk ik zo van als ik de volledige game heb ''He dat heb ik al eerder gezien'' en ja dan kan je zeggen ''download de demo dan niet'' mja als echte gta fan kan ik dat niet. Volgens mij stoppen ze gewoon nicotine in Gta wat je via je ogen binnen krijgt ofzo :puh:

Geplaatst:

ja inderdaad..ze doen nu maar 3 trailer.. omdat ze ervan geleerd hebben teveel informatie vrij te geven zoals ze bij san andreas hadden gedaan, waardoor er geen verassingen meer zijn wanneer je het spel echt speelt. daarom geven ze nu maar 30 procent van de features/info etc van gta iv weg voor de release. een demo zou bij dat beleid wel een erg grote spoiler zijn hè? dus ja ze doen het anders..maar ipv je meer te verwennen met info en voorproefjes, juist minder om het spel er bij de release juist interessanter op te maken.

Misschien kleine demo zoals die kerels bij IG, en PSmagazine enz ook hebben gezien. gewoon van die randjes om et level dat je niet verder kan zoals bij Saints row demo en zo heb je een demo niet veel zegt over de rest van t spel ^^

Geplaatst:

Misschien kleine demo zoals die kerels bij IG, en PSmagazine enz ook hebben gezien. gewoon van die randjes om et level dat je niet verder kan zoals bij Saints row demo en zo heb je een demo niet veel zegt over de rest van t spel ^^

Ja dat zou opzich wel kunnen, maar dan moeten ze wel leren die ''Muren'' goed weten te beveiligen en niet zoals bij Saints Row. :duh:

Geplaatst:

Als er een X360 demo komt (niet dus) zou er wel 1 voor ps3 bestaan ook hoor.

Geplaatst:

Volgens mij niet want Microsoft geeft veel geld uit voor die dingen. :7

Geplaatst:

Volgens mij niet want Microsoft geeft veel geld uit voor die dingen. :7

Ja maar veel geld voor een demo zou overbodelijk zijn en hoe ga je nu een demo maken van een spel dat een veel te grootte ruimte heeft

Geplaatst:

Ik denk dat er géén demo zal komen omdat Rockstar heeft aangegeven dat er voor de release maar 30% van de totale inhoud van het spel bekend is, die jij dan dus ook kan weten. Die andere 70% mag je zelf gaan ontdekken; wel zo leuk natuurlijk. Als Rockstar een demo zou uitgeven zouden bepaalde vernieuwingen van de nieuwe gameplay wegvallen, want die heb je dan immers al gezien in de demo. Ze kunnen er ook geen dingen uithalen, want dat zou hele wereldbevolkingen kunnen telleurstellen en van GTA IV weghouden.

Er komt dus geen demo van GTA IV, als je het mij vraagt. Of ik dat erg vind? Nee, helemaal niet. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...