Jump to content

GTA IV Demo, wel of niet ?


IV trailer

komt er een speelbare GTA IV demo  

202 leden hebben gestemd

  1. 1. denk je dat er een speelbare demo komt?

    • vrijwel zeker ja
      27
    • vrijwel zeker nee
      105
    • weet niet
      54
  2. 2. wil je dat er een speelbare demo komt?

    • ja
      141
    • nee
      45


Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    15

  • IV trailer

    9

  • Rensch

    6

  • mrwhoopy

    5

Tot zo ver ik weet zijn er alleen demo's van GTA 1 en GTA 2 uitgekomen, maar dat was eigenlijk een soort van trail, je kon de hele game spelen (in ieder geval een heel level) maar na een bepaalde tijd "ontplofte" je character.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot zo ver ik weet zijn er alleen demo's van GTA 1 en GTA 2 uitgekomen, maar dat was eigenlijk een soort van trail, je kon de hele game spelen (in ieder geval een heel level) maar na een bepaalde tijd "ontplofte" je character.

Dat zou niet zo'n goed idee zijn denk ik voor GTA IV! Dan krijg je een veel te grote demo en heb je altijd hackers die dan toch het hele spel kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot zo ver ik weet zijn er alleen demo's van GTA 1 en GTA 2 uitgekomen, maar dat was eigenlijk een soort van trail, je kon de hele game spelen (in ieder geval een heel level) maar na een bepaalde tijd "ontplofte" je character.
Dat zou niet zo'n goed idee zijn denk ik voor GTA IV! Dan krijg je een veel te grote demo en heb je altijd hackers die dan toch het hele spel kunnen spelen.
Hackers die het hele spel uit een demo kunnen krijgen, slaat nergens op. Neem bijvoorbeeld het spel Saints Row. Ook Free-roaming game, die een demo heeft. Toen het spel niet uit was hebben hackers geprobeert buiten het gegeven gebied te treden, wat ook gelukt is. Het probleem was alleen dat er niet veel verder geprogammeert was dan het gebied wat je kon spelen, alleen een klein stukje voor het zicht. Ze konden dus 2/3 meter verder lopen, totdat ze terug werden geplaatst.

En áls Rockstar het volledig spel (de tot dan toe progress) in een demo zou stoppen, maar je alleen een klein stukje speelbaar zou zijn, zou de demo te groot worden. Dan zouden ze net zo goed alleen dat kleine stukje kunnen geven.

Overigens denk ik niet dat Rockstar een demo voor GTA IV gaat uitbrengen, wegens mijn mening die ik eerder in dit topic heb gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot zo ver ik weet zijn er alleen demo's van GTA 1 en GTA 2 uitgekomen, maar dat was eigenlijk een soort van trail, je kon de hele game spelen (in ieder geval een heel level) maar na een bepaalde tijd "ontplofte" je character.
Dat zou niet zo'n goed idee zijn denk ik voor GTA IV! Dan krijg je een veel te grote demo en heb je altijd hackers die dan toch het hele spel kunnen spelen.
Hackers die het hele spel uit een demo kunnen krijgen, slaat nergens op. Neem bijvoorbeeld het spel Saints Row. Ook Free-roaming game, die een demo heeft. Toen het spel niet uit was hebben hackers geprobeert buiten het gegeven gebied te treden, wat ook gelukt is. Het probleem was alleen dat er niet veel verder geprogammeert was dan het gebied wat je kon spelen, alleen een klein stukje voor het zicht. Ze konden dus 2/3 meter verder lopen, totdat ze terug werden geplaatst.

En áls Rockstar het volledig spel (de tot dan toe progress) in een demo zou stoppen, maar je alleen een klein stukje speelbaar zou zijn, zou de demo te groot worden. Dan zouden ze net zo goed alleen dat kleine stukje kunnen geven.

Overigens denk ik niet dat Rockstar een demo voor GTA IV gaat uitbrengen, wegens mijn mening die ik eerder in dit topic heb gegeven.

Volgens mij snap je me niet ^_^

Bij de gta 2 demo was het zo, dat je zo ver kon lopen als je zou willen, maar om het hele spel rond de lopen, moet je wel heel snel lopen, omdat je binnen minuten opgeblazen wordt, dus dan zouden hackers kunnen maken dat je niet opgeblazen wordt, en het hele spel kan rondlopen, dus als je de gta2 demo download, heb je eigenlijk het hele spel, net zoals bij photoshop..

Link to comment
Delen op andere websites

Tot zo ver ik weet zijn er alleen demo's van GTA 1 en GTA 2 uitgekomen, maar dat was eigenlijk een soort van trail, je kon de hele game spelen (in ieder geval een heel level) maar na een bepaalde tijd "ontplofte" je character.
Dat zou niet zo'n goed idee zijn denk ik voor GTA IV! Dan krijg je een veel te grote demo en heb je altijd hackers die dan toch het hele spel kunnen spelen.
Hackers die het hele spel uit een demo kunnen krijgen, slaat nergens op. Neem bijvoorbeeld het spel Saints Row. Ook Free-roaming game, die een demo heeft. Toen het spel niet uit was hebben hackers geprobeert buiten het gegeven gebied te treden, wat ook gelukt is. Het probleem was alleen dat er niet veel verder geprogammeert was dan het gebied wat je kon spelen, alleen een klein stukje voor het zicht. Ze konden dus 2/3 meter verder lopen, totdat ze terug werden geplaatst.

En áls Rockstar het volledig spel (de tot dan toe progress) in een demo zou stoppen, maar je alleen een klein stukje speelbaar zou zijn, zou de demo te groot worden. Dan zouden ze net zo goed alleen dat kleine stukje kunnen geven.

Overigens denk ik niet dat Rockstar een demo voor GTA IV gaat uitbrengen, wegens mijn mening die ik eerder in dit topic heb gegeven.

Volgens mij snap je me niet ^_^

Bij de gta 2 demo was het zo, dat je zo ver kon lopen als je zou willen, maar om het hele spel rond de lopen, moet je wel heel snel lopen, omdat je binnen minuten opgeblazen wordt, dus dan zouden hackers kunnen maken dat je niet opgeblazen wordt, en het hele spel kan rondlopen, dus als je de gta2 demo download, heb je eigenlijk het hele spel, net zoals bij photoshop..

inderdaad was ook bij gta 1. Was ook een trial van en had je 300 seconde, maar wel het hele gebied geloof ik, en dan zou je misschien met een crack de tijd limiet eraf kunnen halen. Maar dan heb je geloof ik niet alle missies waar het eigenlijk ook om gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Whahahahaha, ik las volgensmij ergens iets over een demo over GTA IV, het eindigde bij een telefoongesprekje volgensmij :?

Maja, ik zoek het even op, 80% procent in mijn hoofd zegt van wel, maar ik weet het niet meer zeker.

(Als het zo is, dan las ik het echt wel afgelopen zaterdag :D )

Edit: Arg, 3 seconden zoeken, en toch gevonden!

Er is inderdaad een demo, iniedergeval wel getoond!

Insidegamer is toch wel te vertrouwen!!

Bewerkt: door Follow
Link to comment
Delen op andere websites

Whahahahaha, ik las volgensmij ergens iets over een demo over GTA IV, het eindigde bij een telefoongesprekje volgensmij :?

Maja, ik zoek het even op, 80% procent in mijn hoofd zegt van wel, maar ik weet het niet meer zeker.

(Als het zo is, dan las ik het echt wel afgelopen zaterdag :D )

jahh duuhhhh

dat is de eerste demo die de bladen kregen te zien (niet spelen nee, zien!) alleen journalisten dus die uitgenodigd werden door rockstar :puh: duurde 5 minuten om even te laten zien hoe het spel eruit ziet in dat stadium. nu krijgen de bladen een nieuwe demo te zien die 45 minuten duurt. maar niets voor het grote publiek hoor, alleen de grote gamebladen en websites.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Whahahahaha, ik las volgensmij ergens iets over een demo over GTA IV, het eindigde bij een telefoongesprekje volgensmij :?

Maja, ik zoek het even op, 80% procent in mijn hoofd zegt van wel, maar ik weet het niet meer zeker.

(Als het zo is, dan las ik het echt wel afgelopen zaterdag :D )

jahh duuhhhh

dat is de eerste demo die de bladen kregen te zien (niet spelen nee, zien!) alleen journalisten dus die uitgenodigd werden door rockstar :puh: duurde 5 minuten om even te laten zien hoe het spel eruit ziet in dat stadium. nu krijgen de bladen een nieuwe demo te zien die 45 minuten duurt. maar niets voor het grote publiek hoor, alleen de grote gamebladen en websites.

HMPF... ik ga R* hacken zodat ze mij er ook in laten,wie wil mee :puh: :puh:

Bewerkt: door jason11
Link to comment
Delen op andere websites

Whahahahaha, ik las volgensmij ergens iets over een demo over GTA IV, het eindigde bij een telefoongesprekje volgensmij :?

Maja, ik zoek het even op, 80% procent in mijn hoofd zegt van wel, maar ik weet het niet meer zeker.

(Als het zo is, dan las ik het echt wel afgelopen zaterdag :D )

jahh duuhhhh

dat is de eerste demo die de bladen kregen te zien (niet spelen nee, zien!) alleen journalisten dus die uitgenodigd werden door rockstar :puh: duurde 5 minuten om even te laten zien hoe het spel eruit ziet in dat stadium. nu krijgen de bladen een nieuwe demo te zien die 45 minuten duurt. maar niets voor het grote publiek hoor, alleen de grote gamebladen en websites.

HMPF... ik ga R* hacken zodat ze mij er ook in laten,wie wil mee :puh: :puh:

Ikke ikke ikke

neejohh grapje

maarre toevallig had ik ook een vriend die zei dat ie GTA IV demo heeft maar geloof er geen ene reet van....Ik weet zeker dat die demo niet bestaat

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Arg, 3 seconden zoeken, en toch gevonden!

Er is inderdaad een demo, iniedergeval wel getoond!

Insidegamer is toch wel te vertrouwen!!

Met het woord demo bedoelen ze demonstratie. En niet zo'n ding die je gratis van het internet kan downloaden.

Ze hebben gewoon een demonstratie gezien en mochten zelf ook een test versie eventjes spelen. That's all. Lijkt me sterk dat ze tijd gaan stoppen in een demo als iedereen toch wel het spel koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Arg, 3 seconden zoeken, en toch gevonden!

Er is inderdaad een demo, iniedergeval wel getoond!

Insidegamer is toch wel te vertrouwen!!

Met het woord demo bedoelen ze demonstratie. En niet zo'n ding die je gratis van het internet kan downloaden.

Ze hebben gewoon een demonstratie gezien en mochten zelf ook een test versie eventjes spelen. That's all. Lijkt me sterk dat ze tijd gaan stoppen in een demo als iedereen toch wel het spel koopt.

ik geloof dat ze zelf spelen niet eens mochten. Zon gast van rockstar speelde steeds.

En zelfs als je die demo hebt die zij zien heb je waarschijnlijk een debug xbox 360 nodig speciaal voor developers.

Een publieke downloadbare demo is er niet (en komt er hoogstwaarschijnlijk ook niet), en niemand heeft die dus ook, dus iedereen die een vriend heeft die zegt dat ze een demo van gta 4 hebben (gespeeld) is niet te vertrouwen :puh:

het zou wel lief zijn van rockstar als ze ergens als het spel wat beter is ontwikkeld en de grootste framerate en popup problemen zijn weggewerkt een demo te releasen om het uitstel goed te maken :puh: maar dat zie ik niet echt gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...