Jump to content

GTA IV Demo, wel of niet ?

IV trailer

komt er een speelbare GTA IV demo  

202 leden hebben gestemd

1. 1. denk je dat er een speelbare demo komt?

• vrijwel zeker ja
      27
    • vrijwel zeker nee
      105
    • weet niet
      54
  2. 2. wil je dat er een speelbare demo komt?

• ja
      141
    • nee
      45

Recommended Posts

Vast niet, ik heb geen zin om daar mee zoet gehouden te worden ik wil hem gewoon gelijk in 1 keer helemaal,

geen demo waarin je haast niks kan

Ja mee eens gwoon geen demo meschien dat ie daardoor ook later komt

sorry die logica snap ik niet :puh: hij komt misschien wel later omdat er geen demo komt? :puh:

en als ze wel een demo zouden willen releasen, zouden ze daarvoor ook niet gta eventjes een half jaar uitstellen :puh: maar ik weet niet of je dat bedoelde?

Ik bedoel als er geen demo komt dan hebbe ze minder werk dus zal ie eerder uitkomen komt er wel een demo hebbe ze meer werk en komt GTA IV later uit dus ik stem voor geen demo ik ga tog gelijk voor de egte game

en SNIPER dat is zeker waar wat je zegt !! :dans:

Volges mij kost het R* niet ongelooflijk veel werk om een demo in elkaar te flansen hoor :)

:D

tijd is tijd tog,

dus het kost tijd en hoe meer t ijd er verloren gaat hoe langer

het duurt voordat jij GTA IV[/font]

zit te spelen in de huiskamer tog ? :D

haha, jaa oke je hebt een punt ;)

Delen op andere websites

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

15

• IV trailer

9

• Rensch

6

• mrwhoopy

5

rot toch op met demo. ik wil gewoon het hele spel in een keer en niet alvast de gameplay zonder echte inhoud. dan verpest je gelijk het hele achterovergeblasen worden bij het echte spel. en ja dan kun je wel zeggen dan speel je de demo toch lekker niet. maar dan krijg je toch verlijding he? en bovendien lees je dan van anderen hoe leuk het allemaal wel niet is, terwijl je zelf netjes probeert te wachten op het echte spel.

Delen op andere websites

rot toch op met demo. ik wil gewoon het hele spel in een keer en niet alvast de gameplay zonder echte inhoud. dan verpest je gelijk het hele achterovergeblasen worden bij het echte spel. en ja dan kun je wel zeggen dan speel je de demo toch lekker niet. maar dan krijg je toch verlijding he? en bovendien lees je dan van anderen hoe leuk het allemaal wel niet is, terwijl je zelf netjes probeert te wachten op het echte spel.

wel of geen demo ik ga gelijk voor de egte zoals denk ik alle GTA fans van GTAforum.nl :D

of je moet met een PC zitte(of zonder ps3 ,360 )

Delen op andere websites

Pff, zeikert. Wat is er nou weer mis met een demo? Dan weet je temminste of het leuk is! Als GTAIV nou echt een brak spel wordt en de demo is geen ruk aan dan weet je ook dat je hem op de release date niet moet kopen voor €50. En nu kun je wel zekker 'Ja maar GTA:IV wordt geen brak game!' Dat kan ook wel zo zijn. Maar zelfs dan denk ik dat 75% van de leden hier niet een PC hebben die het maximale uit GTA:IV kan halen (Of helemaal niets) Ik weet zeker dat Rockstar 3.0 Shaders gebruikt en dat zit alleen op de nieuwere kaarten van ATI En Nvidia. En als ik screens zie van sommige mensen die GTA met alles op low spelen dan denk ik niet dat hun kaarten Pixel Shader 3.0 hebben en moeten ze dus zowiezo upgraden. En voordat je zoiets gaat doen wil je eerst wel eens effe weten hoe de demo draait op je huidige hardware 0_0

EDIT: Ik ging er hier maar ff vanuit dat er ook een PC versie komt, en ook een PC Demo (Want je hoeft niet te twijfelen of je Xbox 360 of je PS3 het wel aan kan :puh:)

Bewerkt: door T@rget
Delen op andere websites

Naar mijn weten heeft R* nog nooit een demo gereleased voor een Grand Theft Auto...

Voor mij hoeft het niet want ik zal binnenkort toch een ps3 kopen ^_^

Das niet echt een rede want de demo zal dan juist voor de PS3 en Xbox360 komen ;) (als die zou komen)

Delen op andere websites

Pff, zeikert. Wat is er nou weer mis met een demo? Dan weet je temminste of het leuk is! Als GTAIV nou echt een brak spel wordt en de demo is geen ruk aan dan weet je ook dat je hem op de release date niet moet kopen voor €50. En nu kun je wel zekker 'Ja maar GTA:IV wordt geen brak game!' Dat kan ook wel zo zijn. Maar zelfs dan denk ik dat 75% van de leden hier niet een PC hebben die het maximale uit GTA:IV kan halen (Of helemaal niets) Ik weet zeker dat Rockstar 3.0 Shaders gebruikt en dat zit alleen op de nieuwere kaarten van ATI En Nvidia. En als ik screens zie van sommige mensen die GTA met alles op low spelen dan denk ik niet dat hun kaarten Pixel Shader 3.0 hebben en moeten ze dus zowiezo upgraden. En voordat je zoiets gaat doen wil je eerst wel eens effe weten hoe de demo draait op je huidige hardware 0_0

EDIT: Ik ging er hier maar ff vanuit dat er ook een PC versie komt, en ook een PC Demo (Want je hoeft niet te twijfelen of je Xbox 360 of je PS3 het wel aan kan :puh:)

nouw in dat geval rot toch op met demo voor de playstation3 en xbox360

Delen op andere websites

nouw in dat geval rot toch op met demo voor de playstation3 en xbox360

huh?

(waarom doet iedereen van die grove taal gebruiken ineens :puh:)

Delen op andere websites

nee - Nee ik hoop ook niet dat er een demo komt omdat ik toch al weet dat het een mooi spel wordt dus heb ik ook geen reden voor demo en ik wil dit keer alles in het spel zelf ontdekken. :Y Want bij bijv. San Andreas kende ik het hele spel al voor ik het had en daardoor vondt ik het spel minder leuk (niet veel minder :puh: ) terwijl het toch een grote topper was.

Bewerkt: door -->nick<--
Delen op andere websites

Is het eigenlijk niet sowieso heel moeilijk om een demo te maken aangezien de missies van GTA IV door elkaar heen lopen en verdeeld zijn uiteindelijk over een aantal dagen? Je moet namelijk veel missies doen door middel van afspraken te maken met je mobiel :?

Daar komt nog bij dat het volges mij vrij onmogelijk is (bedenk ik me net) om een demo te maken van een Open World game. Je zou opzich een stukje uit een stad kunnen knippen ofzo, maja das van de andere kant ook weer dom aangezien je dan ineens tegen onzichtbare muren aanloopt....

Delen op andere websites

Daar komt nog bij dat het volges mij vrij onmogelijk is (bedenk ik me net) om een demo te maken van een Open World game. Je zou opzich een stukje uit een stad kunnen knippen ofzo, maja das van de andere kant ook weer dom aangezien je dan ineens tegen onzichtbare muren aanloopt....

zo hadden ze het bij saints row wel gedaan.

Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor vrijwel zeker nee

maa ik hoopte wel dat er een kwam.

zodat ik al ff'tjes kan spelen.

maar een demo is denk zowiezo niet onmogelijk om te maaken.

gewoon een klein stukje uit de stad.

paar auto's 1 wapen.

2 kleine missies en spelen maar :D

Delen op andere websites

zo hadden ze het bij saints row wel gedaan.

Aah ok, didn't know that ^^

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...