Jump to content

GTA IV Demo, wel of niet ?


IV trailer

komt er een speelbare GTA IV demo  

202 leden hebben gestemd

  1. 1. denk je dat er een speelbare demo komt?

    • vrijwel zeker ja
      27
    • vrijwel zeker nee
      105
    • weet niet
      54
  2. 2. wil je dat er een speelbare demo komt?

    • ja
      141
    • nee
      45


Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    15

  • IV trailer

    9

  • Rensch

    6

  • mrwhoopy

    5

Niks geen Demo: zoals jullie al toch weten. Is het toch wel duidelijk wat voor info toch in GTA4 zit( lang niet klaar). zo mooiste GTA-spel is is het toch ook niet nodig he?: van mij hoeft die demos niet te komen( ik koop toch gewone versie). demo zuigt( kost rockstar alleen maar net veel werk :kots::t:? :td: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna 100 % zeker dat er geen demo komt en ik hoef ook geen demo. Ik heb liever het hele spel in een keer.

Een demo van GTA IV zou nooit een goed beeld van de echte game kunnen geven denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil geen eens een demo. demo's zijn voor mensen die nog twijfelen maar dat doe ik niet.

zon demo kan alleen maar tegenvallen

helemaal gelijk in :tu:

een demo is eigelijk spelbederf:P

een demo is helemaal geen spelbederf hoe kom je daarbij het is gewoon een stukje van het spel en daarom is het nog geen spelbederf

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil geen eens een demo. demo's zijn voor mensen die nog twijfelen maar dat doe ik niet.

zon demo kan alleen maar tegenvallen

helemaal gelijk in :tu:

een demo is eigelijk spelbederf:P

een demo is helemaal geen spelbederf hoe kom je daarbij het is gewoon een stukje van het spel en daarom is het nog geen spelbederf

het is spelbederf omdat je de gameplay al kent voordat je het echte spel hebt. en dan is bij het echte spel de verassing er al af.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij niet leuk op een demo van GTA IV te kunnen spelen :N

Omdat je dan toch niet alles kunt bezoeken en alle missie's doen..

Het is leuker om een GTA game gewoon helemaal te kunnen spelen en niet in een demo(vind ik)

Link to comment
Delen op andere websites

z'n demo lijkt me wel leuk om ff de sfeer te proeve van de game :tu:

ja mij ook ik kijk altijd via een demo van een spel of ik het een leuk spel vindt en dan koop ik hem

btw gta weet je natuurlijk wel wat je kan verw8 maar daarom lijkt me een demo wel super tof zolang het maar niet tekosten gaat van de ontwikkelings tijd

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil geen eens een demo. demo's zijn voor mensen die nog twijfelen maar dat doe ik niet.

zon demo kan alleen maar tegenvallen

helemaal gelijk in :tu:

een demo is eigelijk spelbederf:P

Spelbederf vind ik overdreven, bij gta demo zouden mensen alleen kunnen denken dat de game niet zo leuk is als ze verwachten, omdat gta juist heel uitgebreid is en in een demo krijg je maar een klein stukje te zien. Daardoor zouden mensen (die geen andere gta's hebben gespeeld) kunnen denken dat het geen leuk spel is en het niek kopen.

Demo's van spellen die ik toch niet ga kopen vind ik wel leuk, kan je het spel toch een stukje spelen en helemaal gratis en legaal.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil geen eens een demo. demo's zijn voor mensen die nog twijfelen maar dat doe ik niet.

zon demo kan alleen maar tegenvallen

helemaal gelijk in :tu:

een demo is eigelijk spelbederf:P

Spelbederf vind ik overdreven, bij gta demo zouden mensen alleen kunnen denken dat de game niet zo leuk is als ze verwachten, omdat gta juist heel uitgebreid is en in een demo krijg je maar een klein stukje te zien. Daardoor zouden mensen (die geen andere gta's hebben gespeeld) kunnen denken dat het geen leuk spel is en het niek kopen.

Demo's van spellen die ik toch niet ga kopen vind ik wel leuk, kan je het spel toch een stukje spelen en helemaal gratis en legaal.

ja ik doe dat altijd voornamelijk bij race-games want ik vind het nooit de moeite waard er een spel voor te kopen maar ik kan wel af en toe bijvoorbeeld effe motorstorm voor de ps3 spelen. en dan vraag ik me af of ze nou echt meer klanten krijgen van een demo. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...