Jump to content

Elizabeta euh wie?


mobbster

Recommended Posts

Op de gtawiki staat dat deze naam een personage vertolkt in GTAIV... ze zou op artwork staan, maar heb haar niet kunnen vinden.

Is er iemand die deze toevallig wel heeft( gezien ) ???

hier volgt de wiki info:

Elizabeta is een vrouw die met een machinegeweer in haar hand op artwork van GTA IV afgebeeld staat. Ze zal pas later in de verhaallijn verschijnen, maar haar rol is nog onbekend.

Retrieved from "http://nl.wikigta.org/wiki/Elizabeta"

Dank, Mobbster

Link to comment
Delen op andere websites

De artwork waar ze op te zien was, heeft alleen nog maar in tijdschriften gestaan, en is nog niet in digitale vorm door Rockstar vrijgegeven. Vandaar dat we nog geen afbeelding van haar online hebben staan ( het plaatsen van scans uit magazine's is namelijk niet toegestaan).

Zodra het officieel wordt vrijgegeven, zullen we er een afbeelding bijplaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is die negerin met die Uzi wel Elizabeta? Is dat bevestigd of hebben jullie dat er zelf van gemaakt?

Ik denk namelijk dat die blonde vrouw uit de 2e trailer Elizabeta is, omdat die naam klinkt als een naam uit het Oost-Blok, en nou niet bepaald een naam voor een zwarte vrouw.

Of misschien is het deze dame:

3500gtaivartworkef5.jpg

Zij heeft ook het uiterlijk van een typisch 'Oost-Blok meisje'.

Nog iets, ik denk trouwens ook (weet bijna wel zeker) dat de stem van het blondje uit de trailer (of misschien het meisje van bovenstaande artwork) is ingesproken door die Russische zangeres Ruslana.

Link to comment
Delen op andere websites

Die vrouwen die vooraf op artwork vertoont worden spelen nooit echt een grote rol in de game. Voor de launch van GTA SA was er ook artwork met een blonde vrouw. Ze staat zelfs op de hoes van SA. Maar echt een rol in de game heeft ze niet. Bij VC was dit ook al zo. Bij GTA III had je artwork van misty, die speelde wel een rol in de game. Ik verwacht dus niet echt dat ze een grote rol gaat spelen, misschien dat ze als prostituee werkt net als Misty in GTA III.

:cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... vrouwen met lolly's doen me wel wat. :schater:

Besides waarom mogen er eigenlijk geen screens van mags geplaatst worden? Van NL mags kan ik het begrijpen maar van buitenlandse die niet in NL of omgeving verkrijgbaar zijn.. (denk aan Australische,Amerikaanse of bladen van Mars of Venus)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... vrouwen met lolly's doen me wel wat. :schater:

Besides waarom mogen er eigenlijk geen screens van mags geplaatst worden? Van NL mags kan ik het begrijpen maar van buitenlandse die niet in NL of omgeving verkrijgbaar zijn.. (denk aan Australische,Amerikaanse of bladen van Mars of Venus)

omdat het gewoon copyright schending is en het eigenlijk hetzelfde is als wel illegale mp3's van buitenlandse artiesten hier mogen posten, maar niet van nederlandse. het mag allebei gewoon niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... vrouwen met lolly's doen me wel wat. :schater:

Besides waarom mogen er eigenlijk geen screens van mags geplaatst worden? Van NL mags kan ik het begrijpen maar van buitenlandse die niet in NL of omgeving verkrijgbaar zijn.. (denk aan Australische,Amerikaanse of bladen van Mars of Venus)

omdat het gewoon copyright schending is en het eigenlijk hetzelfde is als wel illegale mp3's van buitenlandse artiesten hier mogen posten, maar niet van nederlandse. het mag allebei gewoon niet!

Ik snap het punt eerlijk gezegd niet. Er zijn sites zat die het droppen.Zelfs gerenomeerde sites uit NL en het buitenland.

Link to comment
Delen op andere websites

Is die negerin met die Uzi wel Elizabeta? Is dat bevestigd of hebben jullie dat er zelf van gemaakt?

Ik denk namelijk dat [...]

De artwork van Elizabeta is gebruikt op de cover van een gamesmagazine, waarin in de inleiding werd bevestigd dat ze 'Elizabeta' heet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...