Jump to content

Vraagje over IPB Forum

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,ik heb nu me eige forum,en ik ben admin,maar ik wil graag admin zijn maar ik bedoel daarmee admin zijn zonder posts te halen bv: voor Admin te zijn kom je automatisch de rank admin met 1000 posts,blabla,maar hoe doe je dat?

Geplaatst:

Probeer je vraag eens iets duidelijker op te schrijven, want dit is totaal onbegrijpelijk.

Maak losse zinnen, en beschrijf duidelijk wat je graag wilt bereiken.

Geplaatst:
Probeer je vraag eens iets duidelijker op te schrijven, want dit is totaal onbegrijpelijk.

Ik bedoel ik zou graag de rank admin zonder post count maken,daarmee bedoel ik dat er geen post aanhangt. bv:

100 posts - BMW Dealer.

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik het goed begrijp bedoelt hij dat hij als admin direct al 1000 posts heeft..

Als het niet helemaal klopt graag dan even wat bijvoegen Dastard.

Ikzelf weet het niet, en het is eigenlijk ook per versie verschillend (Denk ik). :D

Edit: Lol, je was me net voor... :7

Bewerkt: door Follow
Geplaatst:

Ik bedoel ik zou graag de rank admin zonder post count maken,daarmee bedoel ik dat er geen post aanhangt. bv:

100 posts - BMW Dealer.

Dat kun je normaal gesproken gewoon doen, door in het ACP het profiel van jezelf te bewerken en daar de gewenste membertitle in te vullen. Als je die leeglaat, wat standaard is, pakt het systeem er een op basis van je post aantal.

Geplaatst:

Bedankt PatrickW,maar nog 1 klein vraagje,hoe verander je een IPB Forum naar nederlands?

Bedankt PatrickW,maar nog 1 klein vraagje,hoe verander je een IPB Forum naar nederlands?

Door naar deze website te gaan: http://mods.invisionize.com/db/index.php/f/6624 . Ik ben er van uit gegaan dat je IPB v1.31 gebruikt, omdat IPB 2.0x betaald is. (en als je hem toch heb, zonder een license te betalen heb je ilegaal.) ^_^ Hoe de Language pack moet installeren, staat erbij. Dat is door de tar file te uploaden naar archive_in derectory. (Weet het niet zeker doe het uit mijn hoofd. Heb eeuwen geleden niet meer met v1.31 gewerkt.):)

Edit: Je moet je wel eerst ff registreren bij invisionize voordat je daar iets mag downloaden.

Nogmaals edit: Je gebruikt Invisionfree? Helaas, daar kan je niet een taalpakket installeren omdat je geen toegang tot ftp hebt... En invisionfree upload ook geen Language Packs voor je.

Bewerkt: door Michiel23
Geplaatst:

Door naar deze website te gaan: http://mods.invisionize.com/db/index.php/f/6624 . Ik ben er van uit gegaan dat je IPB v1.31 gebruikt, omdat IPB 2.0x betaald is. (en als je hem toch heb, zonder een license te betalen heb je ilegaal.) ^_^ Hoe de Language pack moet installeren, staat erbij. Dat is door de tar file te uploaden naar archive_in derectory. (Weet het niet zeker doe het uit mijn hoofd. Heb eeuwen geleden niet meer met v1.31 gewerkt.):)

Edit: Je moet je wel eerst ff registreren bij invisionize voordat je daar iets mag downloaden.

Nogmaals edit: Je gebruikt Invisionfree? Helaas, daar kan je niet een taalpakket installeren omdat je geen toegang tot ftp hebt... En invisionfree upload ook geen Language Packs voor je.

FOUT! Het kan wel in Nederlands, maar op een ongelukkige manier, ik regel wel even iets zodat je het zo kan gebruiken, je moet wel even geduld hebben dan, want het is zo simpel nog niet.. :Y

(Michiel23: Een foutje kan iedereen maken ^_^ )

Zo is het lieve schat.^^ :clown: Maar dat is toch met codes e.d.? Heb er wel eens van gehoordja, dat het in het Nederlands kan met codes, maar dat is niet het mooiste werk... :7

@ Dastard: Follow had wel gelijk. Ga naar deze website, http://forum.invisionpower.nl/index.php?showtopic=2614 Kopieer en plak die code in Board wrappers en je invisionfree forum is Nederlands. :7

Geplaatst:

Zo is het lieve schat.^^ :clown: Maar dat is toch met codes e.d.? Heb er wel eens van gehoordja, dat het in het Nederlands kan met codes, maar dat is niet het mooiste werk... :7

@ Dastard: Follow had wel gelijk. Ga naar deze website, http://forum.invisionpower.nl/index.php?showtopic=2614 Kopieer en plak die code in Board wrappers en je invisionfree forum is Nederlands. :7

Lol, ik zit te puzzelen om het korter te maken want ik had een uitgebreidere gevonden maar die paste er niet in de wrapper, waar de wrapper is in het admin cp weet ik niet helemaal maar ergens bij stijlen volgensmij..

Ja, Board Wrappers zit bij ''Skinning and Styles''. Klik op Board Wrappers, (logisch :clown: ) en plak de code van het Nederlands bij ''Footer''. Dan is je invisionfree board Nederlands.

Au Revoir :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...