Jump to content

Publicity Tour


Klus

Recommended Posts

Als ik de missie wil starten en in het roze/paarse markeerhokje stap, begint geen cutscène. Ik heb een (slechte) videokaart zodat ik geen boodschappen op het scherm zelf kan lezen (o.a de telefoongesprekken, missie's,...). Er verscheen dus een boodschapje in paarse letters toen ik Publicity Tour wou beginnen. Hoe begin ik de missie?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst alle biker gang missies gehaald hebben voordat je de laatse missie van Love Fist kan spelen, de bikergang missies vind je door de schoppen te gaan die op je ingame radar wordt weergegeven.

@hieronder: Ja hoor ^_^ .

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst alle biker gang missies gehaald hebben voordat je de laatse missie van Love Fist kan spelen, de bikergang missies vind je door de schoppen te gaan die op je ingame radar wordt weergegeven.

Bedankt! Is Allow Wheels of Steel al gedaan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet alledrie de Biker-missies gehaald hebben, zowel Alloy wheels of steel, Messing with the Men en Hog Tied. Dit kan even kort uitgeleg worden.

Kent Paul wil de Bikers als beveiliging voor een concert van Love Fist, maar voor ze dit willen doen, moet Tommy zich eerst bewijzen voor hun gang. Dit doet hij d.m.v. de drie bovengenoemde missies. Aangezien na de missie Publicity Tour het concert meteen begint, moet de beveiliging wel geregeld zijn. Dus eerst net zo lang missies doen bij de Bikers tot het icoontje ervoor niet meer terugkomt (of na Hog Tied) en dan kan je Publicity Tour doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet alledrie de Biker-missies gehaald hebben, zowel Alloy wheels of steel, Messing with the Men en Hog Tied. Dit kan even kort uitgeleg worden.

Kent Paul wil de Bikers als beveiliging voor een concert van Love Fist, maar voor ze dit willen doen, moet Tommy zich eerst bewijzen voor hun gang. Dit doet hij d.m.v. de drie bovengenoemde missies. Aangezien na de missie Publicity Tour het concert meteen begint, moet de beveiliging wel geregeld zijn. Dus eerst net zo lang missies doen bij de Bikers tot het icoontje ervoor niet meer terugkomt (of na Hog Tied) en dan kan je Publicity Tour doen.

Bedankt maar het antwoord was al gegeven en heb inmiddels al Publicity Tour gehaald. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...