j1mb0 Geplaatst: 5 juli 2007 Rapport Geplaatst: 5 juli 2007 Ik weet t, maar af en toe bouwen dan afknallen. Ik zit dus bij een lvl:hoogste waarde imperium eind 1960. Maar hoe kan ik dat winnen? Ik heb wel een Moneymaker gevonden, maar als je dat doet kan je je "Missie" niet meer halen Dus weet iemand een manier? Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Je moet gewoon proberen een "straat" te krijgen; dus alledrie de gebieden van één kleur opkopen. Als je dan zelf gebouwen daarop hebt staan hoef je geen huur te betalen, en je kunt nu ook hotels bouwen. Die leveren 's nachts enorm veel op. Begin gewoon in het goedkoopste gebied en zet er twee grote woonflats neer. Nu heb je meteen klanten die alleen bij jou gaan kopen. Als je wat geld hebt, koop je de straat van de vijand op. Dan kun je lekker goedkoop hun bedrijfjes opkopen. Koop wel alleen de winstgevende, anders snij je jezelf in de vingers. Bij 'waarde imperium' wordt alles meegerekend; geld, vastgoed, etc. Koop de laatste paar dagen dus alleen als je zeker weet dat je geld hierdoor meer waard wordt, anders zakt je imperiumwaarde. Reageren
Jowx Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Topic verplaatst naar Overige Games. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.